ΔΤ: Μαζικά και δυναμικά πρέπει να συμμετάσχουμε την Πέμπτη 16 Μαρτίου στα συλλαλητήρια για τα Τέμπη. Απεργία και οργή παντού! Οι λαϊκές κινητοποιήσεις δεν μπορεί να κρίνονται παράνομες με άθλιες προβοκάτσιες και κυβερνητικές μεθοδεύσεις. Η γύμνια της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι επιζήμια για τον τόπο.
Από το 2019 ήταν έτοιμο το σύστημα κινητής τηλεφωνίας τρένων GSM-R στους ελληνικούς σιδηρόδρομους. Η παράδοση του έργου ξεκίνησε το 2018 και ολοκληρώθηκε το 2019. Είχε εγκατασταθεί και οι εργαζόμενοι είχαν εκπαιδευτεί, αλλά με την αλλαγή της κυβέρνησης δεν λειτούργησε ποτέ. Αν ήταν ενεργό, ο μηχανοδηγός της τραγικής αμαξοστοιχίας θα είχε άμεση επικοινωνία με σταθμάρχες και μηχανοδηγούς κοντινών τρένων.
Αντί αυτού τι; Μηδενικές επενδύσεις στην εγκληματική τετραετία Μητσοτάκη (με στοιχεία του ΟΟΣΑ), λεονταρισμοί στη Βουλή για την ασφάλεια στα τρένα από τον αρμόδιο υπουργό και οργάνωση φιεστών μία μέρα πριν το δυστύχημα. Όπου, διόλου περίεργο, να μας έλεγαν ότι οι Ιάπωνες ζήτησαν τεχνογνωσία από τον ελληνικό σιδηρόδρομο, όπως νωρίτερα είχε ειπωθεί και για τον ψηφιακό μετασχηματισμό! Το θράσος τους περίσσεψε.
Τα πράγματα είναι απλά. Το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί εάν στον σιδηρόδρομο ίσχυε ό,τι το 2019. Το σύστημα του ΟΣΕ κατέρρευσε και αποδομήθηκε μέσα σε 4 χρόνια, υπό τις ευλογίες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, που μετά από 4 χρόνια απραξίας μιλά χωρίς ντροπή για διάχυση ευθύνης.
«Φταίμε όλοι», το δόγμα του αμετανόητου πρωθυπουργού. Με μια υποκριτική συγγνώμη και κροκοδείλια δάκρυα, χωρίς ψήγμα αυτοκριτικής, με παράλληλη στοχοποίηση των συνδικαλιστών, που είχαν από καιρό προειδοποιήσει και μετρούν νεκρούς.
Ευτυχώς, το τέλος του Μητσοτάκη και της παρέας του είναι πιο κοντά από ποτέ. Αγώνας και λίγες μέρες υπομονή ακόμη.
Αντώνης Μαρκούλης
υπ. Βουλευτής Ημαθίας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
0 Σχόλια
Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)