Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια φυσική εφαρμογή για τους γιατρούς. Μία στις 20 αναζητήσεις στο Google σχετίζεται με την υγεία και τα ιστολόγια και οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο ιδανικός τρόπος για να απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα. Φυσικά και η Google είναι πανίσχυρο εργαλείο.
Το κλειδί για να συλλέξετε
όσο το δυνατόν περισσότερες αναζητήσεις και να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών
είναι η δημιουργία μιας έξυπνης στρατηγικής ιατρικού μάρκετινγκ. Με ένα
σχέδιο μάρκετινγκ, μπορείτε να προσελκύσετε πιθανούς ασθενείς με το περιεχόμενο
που δημιουργείτε. Για να ξεπεράσετε τους
ανταγωνιστές σας, χρειάζεστε έναν ιστότοπο που να επιβεβαιώνει τόσο την
εξειδίκευσή σας όσο και την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Αυτό προέρχεται από τη
στρατηγική περιεχομένου υγειονομικής περίθαλψης, η οποία είναι η κύρια πηγή
επισκεψιμότητας και οι πιθανοί υποψήφιοι πελάτες. Οι αναγνώστες έρχονται
αναζητώντας απαντήσεις, τις οποίες μπορείτε να παρέχετε σε επιδέξια γραμμένες
αναρτήσεις ιστολογίου.
Μια καλή στρατηγική ιατρικού μάρκετινγκ βοηθά
τους επισκέπτες να νιώθουν ικανοποιημένοι με αυτά που διαβάζουν, κάτι που
μπορεί επίσης να είναι το μυστικό για τη μετατροπή δυνητικού πελάτη.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου
για την υγεία είναι απαραίτητο
Με μια τεράστια ποσότητα
γνώσης διαθέσιμη με το πάτημα ενός κουμπιού, είναι στο χέρι σας να βοηθήσετε
τους πιθανούς πελάτες να αναγνωρίσουν ότι οι υπηρεσίες σας θα ικανοποιήσουν τις
ανάγκες τους. Για τους ασθενείς, η αξία σας εμπεριέχεται στην υγειονομική
περίθαλψη που παρέχετε καθώς και στην αξιοπιστία σας και στην εξυπηρέτηση
πελατών.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου
μπορεί να ανατρέψει την κλίμακα αποδεικνύοντας στους αναγνώστες τι σας κάνει
καλύτερη επιλογή από τους ανταγωνιστές σας.
Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ
για την υγεία
Εάν δεν χρησιμοποιείτε
περιεχόμενο τώρα, μένετε πίσω. Ευτυχώς, έχουμε συμβουλές μάρκετινγκ που μπορούν
όχι μόνο να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε περιεχόμενο αλλά και να βελτιώσετε
τις αναρτήσεις του ιστολογίου σας και να προσεγγίσετε περισσότερους πιθανούς
ασθενείς. Βέβαια πρέπει πρώτα να ξεκινήσετε από την κατασκευή της ιατρικής ιστοσελίδας σας.
Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας
Το πρώτο βήμα, και
πιθανότατα το πιο σημαντικό μέρος μιας επιτυχημένης στρατηγικής ιατρικού marketing ,
είναι να γνωρίζετε σε ποιον απευθύνεστε. Προσπαθείτε να προσεγγίσετε γυναίκες
ασθενείς ηλικίας 18 έως 35 ετών;
Το ιατρείο σας
επικεντρώνεται στις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης για οικογένειες με
παιδιά; Οι απαντήσεις σε ερωτήσεις σαν αυτές είναι σημαντικές γιατί
διασφαλίζουν ότι το περιεχόμενο του ιστότοπού σας προσελκύει φυσικά τα σωστά
άτομα. Άλλωστε, ο στόχος σας είναι να μιλήσετε απευθείας με πιθανούς
πελάτες.
Πώς να βρείτε το κοινό-στόχο
σας
Ένας από τους καλύτερους
τρόπους για να βελτιώσετε τη στρατηγική ιατρικού μάρκετινγκ, είναι να γίνετε
συγκεκριμένοι. Ως ιατρός, εξυπηρετείτε πολλά άτομα, γι' αυτό πρέπει να γίνετε
όσο πιο συγκεκριμένοι μπορείτε. Ακολουθούν ορισμένες πρόσθετες ερωτήσεις που
μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας:
·
Σε ποιους στοχεύουν οι ανταγωνιστές σας;
·
Ποια ομάδα ανθρώπων μπορεί να επωφεληθεί
περισσότερο από τις υπηρεσίες σας;
·
Τι είδους πελάτης είναι πιο πιθανό να κλείσει
ένα ραντεβού;
Τα σπουδαία νέα για τους γιατρούς
είναι ότι συχνά διαθέτουν μεγάλο όγκο δεδομένων για να αξιοποιήσουν, όπως η
ηλικία, το φύλο και η κοινωνική θέση των ασθενών τους. Η ανάλυση αγοράς μπορεί
επίσης να σας βοηθήσει να καθορίσετε προτεραιότητες δημιουργίας περιεχομένου.
Μόλις βρείτε την αγορά-στόχο σας, εστιάστε στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των
πιθανών ασθενών.
Χρησιμοποιήστε το SEO στο σχέδιο μάρκετινγκ
Όταν οι δυνητικοί πελάτες
πραγματοποιούν αναζητήσεις στο Google, η ιατρική σας πρακτική δεν πρόκειται να
φανεί δια μαγείας. Η υψηλή κατάταξη στις αναζητήσεις απαιτεί σκληρή δουλειά.
Αυτό σημαίνει τη δημιουργία πολυμέσων με γνώμονα τη βελτιστοποίηση μηχανών
αναζήτησης, την καλή χρήση των λέξεων-κλειδιών και του περιεχομένου υψηλής
ποιότητας.
Το SEO, ή η βελτιστοποίηση
μηχανών αναζήτησης, είναι η διαδικασία με την οποία οι μηχανές αναζήτησης
κατατάσσουν το περιεχόμενό σας. Ανάλογα με την ποιότητα, την αναγνωσιμότητα και
ακόμη και τη δημοτικότητα, η στρατηγική περιεχομένου βασίζεται σε μεγάλο βαθμό
στο πόσο καλά προσαρμόζετε στις ανάγκες της Google.
Αυτό περιλαμβάνει στρατηγική
λέξης-κλειδιού και βελτιστοποιημένα μετα-στοιχεία. Η προσπάθεια που καταβάλλετε για το SEO
αξίζει τον κόπο. Τα τρία κορυφαία αποτελέσματα στο Google λαμβάνουν περίπου το
40 τοις εκατό των συνολικών κλικ για αυτόν τον όρο αναζήτησης.
Έτσι, όταν ένας δυνητικός πελάτης αναζητά
παθήσεις σχετικά με συμπτώματα διαβήτη, για παράδειγμα, το περιεχόμενο που
περιέχει λέξεις-κλειδιά όπως «συνήθη συμπτώματα διαβήτη», «επιλογές θεραπείας
διαβήτη» και «πώς να καταλάβετε εάν έχετε διαβήτη» έχει περισσότερες
πιθανότητες να εμφανιστεί.
Με λίγη δουλειά, μπορείτε να
κάνετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου σας πιο «δυνατές στο google».
Απαντήστε στις ερωτήσεις
υγείας που ενδιαφέρονται για το κοινό σας
Τα δύο τρίτα των ανθρώπων
που αναζητούν πληροφορίες σχετικά με ένα πρόβλημα υγείας πραγματοποιούν
αναζήτηση στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, το 75 τοις εκατό των γυναικών,
των φροντιστών και των ατόμων που πάσχουν από χρόνιες ασθένειες απευθύνονται
στο Διαδίκτυο αναζητώντας βοήθεια.
Εάν μπορείτε να προβλέψετε ποιες ερωτήσεις
κάνουν οι αναγνώστες, ο ιστότοπός σας μπορεί να τραβήξει αμέσως την προσοχή
τους. Η σύνταξη πλούσιου περιεχομένου σχετικά με αυτούς τους όρους αναζήτησης
λέξεων-κλειδιών αυξάνει επίσης τις πιθανότητες να έρθει το πελατολόγιο που
ψάχνετε.
Συμπερασματικά
Η διαφήμιση στη Google, το SEO και τα Social Media είναι τα εργαλεία που έχετε στη διάθεση σας για να ξεκινήσετε στρατηγικές ιατρικού marketing. Το κάθε κανάλι έχει διαφορές και ιδιαιτερότητες, αλλά με την σωστή μεθοδολογία η επένδυση σας θα έχει μεγάλο αντίκτυπο. Καλή σας επιτυχία.
0 Σχόλια
Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)