Δημοσιεύσαμε στο InVeria.gr πρόσφατα την είδηση με την επιβολή προστίμων ύψους 300 χιλ. ευρώ από το Υπουργείο Ανάπτυξης σε 5 e-shops, τα οποία, ενώ εισέπρατταν πληρωμές, δεν απέστειλαν ποτέ τα προϊόντα τους στους πελάτες τους.
Ωστόσο, αναγνώστες μας κοινοποίησαν ακόμη μια "τρανταχτή" περίπτωση διαφαινόμενης εξαπάτησης εκατοντάδων πολιτών, ο οποίοι μέσω γνωστής ιστοσελίδας σύγκρισης τιμών εμπιστεύθηκαν ηλεκτρονικό κατάστημα, πλήρωσαν για να παραλάβουν τα προϊόντα τους, αλλά εδώ και μήνες όχι μόνο δεν είδαν τα προϊόντα τους, αλλά ούτε τους επεστράφησαν τα χρήματα.
Μάλιστα, έχει δημιουργηθεί και ομάδα στο facebook, όπου συγκεντρώνονται παθόντες και οργανώνουν τις κινήσεις τους.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες μας, πολλοί από τους παθόντες είναι από την Ημαθία και ήδη κάποιοι έχουν καταθέσει μέσω του Α.Τ. Βέροιας μήνυση προς την εταιρία.
Από την πρώτη έρευνα του InVeria.gr και σύμφωνα με τις καταγγελίες στο διαδίκτυο, πρόκειται για την ιστοσελίδα shop44.gr, η οποία είναι πλέον εκτός λειτουργίας. Αν είστε παθών / παθούσα από την συγκεκριμένη σελίδα, θα βρείτε ανάλογες εμπειρίες ΕΔΩ, ενώ σχετικά άρθρα έχουν γραφτεί αρκετά, μεταξύ των οποίων αυτό.
Αν έχετε πληρώσει μέσω τράπεζας, μπορείτε να αμφισβητήσετε την συναλλαγή μέσω της τράπεζάς σας, όπως προτείνουν παθόντες που κατάφεραν να πάρουν τα χρήματά τους, έστω και μετά από καιρό. Αν η παραγγελία έχει πληρωθεί με άλλο τρόπο, μάλλον θα πρέπει να αποταθείτε σε δικηγόρο, για τις περαιτέρω ενέργειες.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό για το οποίο παρακαλούν οι παθόντες είναι όσοι έχουν μπλέξει σε αυτή την ιστορία να καταθέσουν μηνύσεις στα κατά τόπους Α.Τ., ώστε να καταγραφεί η πραγματική διάσταση των οφειλόμενων. Άλλωστε, όσο μεγαλύτερο είναι το ποσό τόσο βαρύτερο θεωρείται το αδίκημα. Επίσης, θεωρείτε επιβεβλημένη και η αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή, από όπου θα λάβετε και ασφαλείς οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειές σας.
0 Σχόλια
Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)