Στο πλαίσιο των Συνοδευτικών Δράσεων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (ΤΕΒΑ) 2014-2020», από την κοινωνική σύμπραξη Π.Ε ΗΜΑΘΙΑΣ, σας πληροφορούμε ότι ξεκίνησε η διαδικασία ενημέρωσης των ωφελούμενων του ΤΕΒΑ μέσω του Call Center, και για την λειτουργία Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης για θέματα υγείας και διατροφής, με το παρακάτω μήνυμα:
«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λειτουργεί τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης για θέματα υγείας και υγιεινής διατροφής για τους ωφελούμενους του ΤΕΒΑ. Μπορείτε να καλέσετε από ΔΕΥΤΕΡΑ έως ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 09:00-17:00, ώστε να συζητήσουμε για θέματα που σας απασχολούν. Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι το 8001001775 (χωρίς χρέωση) και το 6908244836 για την αποστολή sms . Δίνεται και η δυνατότητα αποστολής email στο teva.upostiriksi@gmail.com».
Το τηλεφωνικό κέντρο στελεχώνεται από έμπειρους νοσηλευτές, διατροφολόγους, ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς και οι ωφελούμενοι θα έχουν την δυνατότητα να επικοινωνούν μαζί τους για θέματα που τους απασχολούν.
Η ανωτέρω δράση, είναι μια επιπλέον παροχή του ΤΕΒΑ προς τους ωφελούμενους, ανεξάρτητη από τις προγραμματισμένες ημερίδες και τα μαθήματα αγγλικών.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείτε να καλέσετε στο 2310 804133.
0 Σχόλια
Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)