«Η Τέχνη του Θεάτρου εκ των έσω!»
Το εκπαιδευτικό έτος 2018 – 2019 φτάσαμε τις 22 ομάδες και 407 μαθητές στα εργαστήριά μας!
Μετά από 12 χρόνια που το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Βέροιας στο πλαίσιο των Θεατρικών του Δράσεων, διοργανώνει σειρά εργαστηρίων για όλες τις ηλικιακές ομάδες της πόλης που ενδιαφέρονται για την τέχνη του θεάτρου καλούμε και πάλι τους φίλους του θεάτρου να έρθουν κοντά στην τέχνη του θεάτρου γνωρίζοντάς την «εκ των έσω!»
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:
Η θεατρική αγωγή απευθύνεται σε άτομα όλων των ηλικιών. Περιλαμβάνει θεατρικό παιχνίδι, ασκήσεις (ρυθμού, εμπιστοσύνης, παρατηρητικότητας, μνήμης, αισθήσεων, φαντασίας, επικοινωνίας, συνεργασίας), σωματική έκφραση, φωνή-λόγο, μουσικοκινητικές ασκήσεις, παιχνίδια ρόλων, αυτοσχεδιασμούς, δραματοποίηση κ.α.
Τα εργαστήρια είναι χωρισμένα ηλικιακά ως εξής:
Εδώ και 12 χρόνια το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Βέροιας στο πλαίσιο των Θεατρικών του Δράσεων, διοργανώνει σειρά εργαστηρίων, που απευθύνονται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες της πόλης και ενδιαφέρονται για την τέχνη του θεάτρου.
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:
Η θεατρική αγωγή απευθύνεται σε άτομα όλων των ηλικιών. Περιλαμβάνει θεατρικό παιχνίδι, ασκήσεις (ρυθμού, εμπιστοσύνης, παρατηρητικότητας, μνήμης, αισθήσεων, φαντασίας, επικοινωνίας, συνεργασίας), σωματική έκφραση, φωνή- λόγο, μουσικοκινητικές ασκήσεις,
παιχνίδια ρόλων, αυτοσχεδιασμούς, δραματοποίηση κ.α.
Τα εργαστήρια είναι χωρισμένα ηλικιακά ως εξής:
1ο Εργαστήρι «Τα Αστεράκια»
Εργαστήρι παιδιών με ΥΛΑ - «Δραματοποίηση Κοινωνικών Ιστοριών».
Το εργαστήρι απευθύνεται σε παιδιά με ΥΛΑ (Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό) Σύνδρομο Asperger ηλικίας 5 – 10 ετών και ο βασικός άξονάς του είναι η «Δραματοποίηση Κοινωνικών Ιστοριών». Συγκεκριμένα:
- Οι Κοινωνικές Ιστορίες αποτελούν κοινωνικά σενάρια – καταστάσεις και αποσκοπούν στη μείωση ή αντιμετώπιση κοινωνικών και επικοινωνιακών δυσκολιών.
- Στόχος μας είναι μία πρώτη προσέγγιση του παιδιού με τον κόσμο του θεάτρου μέσω της δραματοποίησης Κοινωνικών Ιστοριών.
- Η θεατρική αγωγή προωθεί την βιωματική, τη συνεργατική και την ενεργητική μάθηση μέσω της εμπειρίας, της μίμησης, της ταύτισης, της εξερεύνησης, της ομαδικότητας και της κοινωνικής αλληλεπίδρασης, καθώς και της εκμάθησης και εφαρμογής επίλυσης προβλημάτων.
- Ο συνδυασμός των κοινωνικών ιστοριών με την θεατρική αγωγή συμβάλλει σημαντικά στην πρόσληψη και επεξεργασία πληροφοριών, τη διαχείριση των συναισθημάτων, την ανάπτυξη επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων, αλλά και την ενίσχυση της φαντασίας και της δημιουργικότητας.
2ο Εργαστήρι «Προσχολικής Ηλικίας και παιδιών της Α’ & Β’ Δημοτικού» (5- 8 ετών), ομάδες: «Όνειρο», «Κομήτες Α’» και «Κομήτες Β’» και όσες άλλες προκύψουν
Μια πρώτη προσέγγιση του παιδιού με τον κόσμο του θεάτρου.
Βασικός στόχος των εργαστηρίων είναι η ομαδοποίηση και συμμετοχή των παιδιών σε ένα κοινωνικό σύνολο μέσα από δραματοποίηση παραμυθιών και θεατρικών παιχνιδιών κατάλληλων για αυτές τις ηλικίες.
3ο Εργαστήρι παιδιών 8- 12 ετών ομάδες: «Σχέδιο Α’» και «Σχέδιο Β’» και όσες άλλες προκύψουν
Μια πρώτη προσέγγιση του παιδιού με τον κόσμο του θεάτρου.
- Μέσα από τη διασκεδαστική λειτουργία του οργανωμένου παιχνιδιού, το παιδί γνωρίζει και οξύνει την έννοια της συνεργασίας, της ομαδικότητας και της εφευρετικότητας. Μαθαίνει να σέβεται τους φίλους του, να διεκδικεί την ελευθερία του, να αντιλαμβάνεται τη δύναμη του συνόλου.
- Με τη βοήθεια απλών ασκήσεων αντιλαμβάνεται το σώμα του και τη σχέση του με το χώρο και το χρόνο.
- Αναπτύσσει την φαντασία του και τη χρησιμοποιεί δημιουργικά, κυρίως μέσα από ασκήσεις μίμησης και παντομίμας.
- Εξελίσσει την επικοινωνία εντός της ομάδας, συν-κοινωνεί και αναπτύσσει κώδικες όπου ο λόγος δεν είναι απαραίτητος.
- Γνωρίζει στοιχεία του κόσμου (κινήσεις, ήχους, μεγέθη, ποιότητες, αισθήσεις ) και δημιουργεί εικόνες και μικρά δρώμενα.
Στόχος , σ’ αυτήν την ηλικία, είναι πρωταρχικά το παιδί να βιώσει τη χαρά του οργανωμένου παιχνιδιού, να κοινωνικοποιηθεί και παράλληλα να γνωρίσει τις πολλαπλές ιδιότητες και χρήσεις του σώματός του, με κυριότερη αυτή της επικοινωνίας.
- Μέσα από τη διασκεδαστική λειτουργία του οργανωμένου παιχνιδιού, το παιδί γνωρίζει και οξύνει την έννοια της συνεργασίας, της ομαδικότητας και της εφευρετικότητας. Μαθαίνει να σέβεται τους φίλους του, να διεκδικεί την ελευθερία του, να αντιλαμβάνεται τη δύναμη του συνόλου.
- Με τη βοήθεια απλών ασκήσεων αντιλαμβάνεται το σώμα του και τη σχέση του με το χώρο και το χρόνο.
- Αναπτύσσει την φαντασία του και τη χρησιμοποιεί δημιουργικά, κυρίως μέσα από ασκήσεις μίμησης και παντομίμας.
- Εξελίσσει την επικοινωνία εντός της ομάδας, συν-κοινωνεί και αναπτύσσει κώδικες όπου ο λόγος δεν είναι απαραίτητος.
- Γνωρίζει στοιχεία του κόσμου (κινήσεις, ήχους, μεγέθη, ποιότητες, αισθήσεις ) και δημιουργεί εικόνες και μικρά δρώμενα.
Στόχος , σ’ αυτήν την ηλικία, είναι πρωταρχικά το παιδί να βιώσει τη χαρά του οργανωμένου παιχνιδιού, να κοινωνικοποιηθεί και παράλληλα να γνωρίσει τις πολλαπλές ιδιότητες και χρήσεις του σώματός του, με κυριότερη αυτή της επικοινωνίας.
4ο Εργαστήρι παιδιών γυμνασίου 12-15 ετών, ομάδες: «Στιχομυθία» και όσες άλλες προκύψουν
«Εισαγωγή στη θεατρική δράση».
- Το παιδί νιώθει την ανάγκη να γίνει το ίδιο δημιουργός, σκηνοθέτης και ηθοποιός στο δικό του θεατρικό κόσμο.
- Σταδιακή χρήση όλων των εκφραστικών μέσων (σώμα, φωνή, σχέση με το χώρο).
- Μέσα πάντα από το παιχνίδι και τις ασκήσεις εντοπίζει τις βασικές θεατρικές έννοιες. Αυτοσχεδιάζει και πειραματίζεται.
- Γνωριμία με την έννοια ¨ηθοποιός¨ και θεατρική τη πράξη.
Στόχος, η ανάπτυξη της θεατρικής συνείδησης του παιδιού.
- Το παιδί νιώθει την ανάγκη να γίνει το ίδιο δημιουργός, σκηνοθέτης και ηθοποιός στο δικό του θεατρικό κόσμο.
- Σταδιακή χρήση όλων των εκφραστικών μέσων (σώμα, φωνή, σχέση με το χώρο).
- Μέσα πάντα από το παιχνίδι και τις ασκήσεις εντοπίζει τις βασικές θεατρικές έννοιες. Αυτοσχεδιάζει και πειραματίζεται.
- Γνωριμία με την έννοια ¨ηθοποιός¨ και θεατρική τη πράξη.
Στόχος, η ανάπτυξη της θεατρικής συνείδησης του παιδιού.
5ο Εργαστήρι παιδιών λυκείου 16 – 18 ετών, ομάδες: «Πρώτη Πράξη», «Ορίζοντες», «Ονειροπόλοι» και όσες άλλες προκύψουν
«Εισαγωγή στη θεατρική δράση».
Ο έφηβος νιώθει την ανάγκη να γίνει το ίδιο δημιουργός, σκηνοθέτης και ηθοποιός στον δικό του θεατρικό κόσμο.
- Σταδιακή χρήση όλων των εκφραστικών μέσων (σώμα, φωνή, σχέση με τον χώρο και τον χρόνο).
- Μέσα πάντα από το παιχνίδι και τις ασκήσεις εντοπίζει τις βασικές θεατρικές έννοιες. Αυτοσχεδιάζει και πειραματίζεται.
- Γνωριμία με την έννοια ¨ηθοποιός¨ και θεατρική πράξη.
Στόχος, η ανάπτυξη της θεατρικής συνείδησης του εφήβου.
- Σταδιακή χρήση όλων των εκφραστικών μέσων (σώμα, φωνή, σχέση με τον χώρο και τον χρόνο).
- Μέσα πάντα από το παιχνίδι και τις ασκήσεις εντοπίζει τις βασικές θεατρικές έννοιες. Αυτοσχεδιάζει και πειραματίζεται.
- Γνωριμία με την έννοια ¨ηθοποιός¨ και θεατρική πράξη.
Στόχος, η ανάπτυξη της θεατρικής συνείδησης του εφήβου.
6ο Εργαστήρι 18 ετών και άνω, ομάδες: «Έκφραση Α’» «Έκφραση Β’», «Έκφραση Γ’» «Σανίδι» “Duende” και όσες άλλες προκύψουν
« Εισαγωγή στη θεατρική δράση».
-Τα εργαστήρια απευθύνονται σε ενήλικες, που νιώθουν την ανάγκη να εκφραστούν μέσα από το θέατρο. Που νιώθουν την ανάγκη να γίνουν οι ίδιοι δημιουργοί, σκηνοθέτες και ηθοποιοί στο δικό τους θεατρικό κόσμο.
- Σταδιακή χρήση όλων των εκφραστικών μέσων (σώμα, φωνή, σχέση με το χώρο).
- Μέσα από τις ασκήσεις εντοπίζουν τις βασικές θεατρικές έννοιες. Αυτοσχεδιάζουν και πειραματίζονται.
- Γνωριμία με την έννοια ηθοποιός και τη θεατρική πράξη.
Στόχος, η ανάπτυξη της θεατρικής συνείδησης.
- Σταδιακή χρήση όλων των εκφραστικών μέσων (σώμα, φωνή, σχέση με το χώρο).
- Μέσα από τις ασκήσεις εντοπίζουν τις βασικές θεατρικές έννοιες. Αυτοσχεδιάζουν και πειραματίζονται.
- Γνωριμία με την έννοια ηθοποιός και τη θεατρική πράξη.
Στόχος, η ανάπτυξη της θεατρικής συνείδησης.
7ο Εργαστήρι Θεατρικό τραγούδι, ομάδες: «Θεατρικό τραγούδι παιδιών» και «Θεατρικό τραγούδι ενηλίκων» και όσες άλλες προκύψουν
Στόχοι του εργαστηρίου είναι η απελευθέρωση της φωνής, η οποία είναι αυτή που εκφέρει το λόγο, η διεύρυνση της μουσικοθεατρικής αντίληψης και η αναζήτηση του τι σημαίνει αφήγηση μιας ιστορίας με μέσο το τραγούδι.
Με εργαλεία τη φωνή, το σώμα, το ρυθμό και το λόγο αναζητούμε τη θεατρική ερμηνεία τραγουδιών ως μέλος ενός συνόλου αλλά και ως μονάδα. Με μέσο τη φωνή είτε μελωδικά, είτε ρυθμικά, θα αφηγηθούμε ιστορίες αντλούμενες από το ρεπερτόριο του θεάτρου, του κινηματογράφου, της παράδοσης και των παραμυθιών.
Κάθε μάθημα θα περιλαμβάνει:
· Ορθοφωνία – Αγωγή του λόγου
· Πολύ αυτοσχεδιασμό με στόχο να ενεργοποιηθούν όλα τα εκφραστικά μέσα
· Παιχνίδι, κατά κύριο λόγο, το οποίο σημαίνει χαλάρωση, διασκέδαση αλλά και συνέπεια στους κανόνες του.
8ο Εργαστήρι Φωτογραφίας θεάτρου, ομάδες: «Φωτογραφία θεάτρου - ομάδα παιδιών» και «Φωτογραφία θεάτρου - ομάδα ενηλίκων» και όσες άλλες προκύψουν.
Στόχος του εργαστηρίου είναι να εξελιχθεί ο εξής προβληματισμός: Για κάθε έργο, για κάθε σκηνή και για κάθε ρόλο, τι αποφασίζουμε να φωτογραφίσουμε, πώς στοχεύουμε να το αποτυπώσουμε εικαστικά και πώς τελικά το καταφέρνουμε.
Η κάθε ομάδα θα έχει τρίωρες συναντήσεις ανά εβδομάδα. Το εκπαιδευτικό πεδίο έχει μεγάλο φάσμα: από τις βασικές θεωρίες και τεχνικές της ίδιας της φωτογραφικής τέχνης, μέχρι την κατανόηση ενός θεατρικού κειμένου και της προσέγγισης ενός ηθοποιού στον ρόλο του. Οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με τις βασικές κατηγοριοποιήσεις της θεατρικής φωτογραφίας: Promotional (οι φωτογραφίες που δημοσιεύονται πριν την πρεμιέρα μιας παράστασης, με στόχο την προσέλκυση του κοινού) και Documentation (οι φωτογραφίες της ίδιας της παράστασης). Θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και στους δυο τομείς και να γνωρίσουν βιωματικά τις διαφορετικές προσεγγίσεις που απαιτούν, τόσο τεχνικά, όσο και σε φιλοσοφία. Και σε βάθος χρόνου, να βιώσουν και να κατανοήσουν το πώς τελικά οι δυο κατηγορίες μπορούν να ενωθούν και να εξυπηρετούν ταυτόχρονα όλες τις ανάγκες ενός θεατρικού έργου. Στο δρόμο αυτό, και ενώ θα εξασκούνται στην φωτογραφία, θα έχουν ουσιαστικά την ευκαιρία να μπουν στην θέση σχεδόν του κάθε συντελεστή: από το γραφείο τύπου, ως τον φωτιστή, τον σκηνογράφο/ενδυματολόγο, τον ηθοποιό, τον σκηνοθέτη.
Για τη συμμετοχή στο εργαστήριο δε θα είναι απαιτητή η κατοχή κάμερας. Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ακόμα και το κινητό τους, ή (για όποιον έχει) ακόμα και επαγγελματικές κάμερες.
Ο βασικός φιλοσοφικός σκοπός άλλωστε θα είναι αυτή η απόδειξη: πως αν η προσέγγιση απέναντι σε ένα θεατρικό έργο είναι σωστή, δεν είναι απαραίτητη η τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να παρουσιαστεί ένα αποτέλεσμα που έχει καλλιτεχνική αξία και ταυτόχρονα σαφή αναφορά στο έργο. Ενώ ο βασικός τελικός πρακτικός στόχος θα είναι οι συμμετέχοντες στις φωτογραφικές ομάδες να αναλάβουν, στα πλαίσια της εκπαίδευσης, φωτογραφίσεις από πρόβες και έργα που δουλεύονται σε άλλες ομάδες του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας.
9ο Εργαστήρι, ομάδες: «Δημιουργικής Γραφής εφήβων», «Δημιουργικής Γραφής ενηλίκων» και ««Δημιουργικής Γραφής εκπαιδευτικών» και όσες άλλες προκύψουν.
Το εργαστήρι θα δώσει δυνατότητα στους εγγεγραμμένους να πειραματιστούν σε ποικίλους τομείς έκφρασης της δημιουργικότητάς τους διερευνώντας έτσι προσωπικές τάσεις και ανάγκες, που ούτε οι ίδιοι κάποιες φορές δεν υποψιάζονται ότι έχουν. Το εργαστήρι θα χρησιμοποιήσει τους τρόπους και τις τεχνικές του θεάτρου και του θεατρικού παιχνιδιού με στόχο να οδηγήσει τους εγγεγραμμένους στις ομάδες στη δημιουργική γραφή.
10ο Εργαστήρι Σωματο-ψυχοπαιδαγωγικής
Η Σωματο-ψυχοπαιδαγωγική είναι εφαρμοσμένος κλάδος της Αντιληπτικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής με επί μέρους πεδία, ένα από τα οποία (expressivité) αφορά των χώρο των παραστατικών τεχνών.
Το εργαστήρι θα συνεργαστεί με τα θεατρικά εργαστήρια του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας στην κατεύθυνση της Σωματο-Ψυχοπαιδαγωγικής υποστήριξης των μελών των τμημάτων αυτών.
Τα μέλη των ομάδων θα ωφεληθούν σημαντικά σε ό,τι αφορά τον εμπλουτισμό των εκφραστικών τους εργαλείων, την προσωπική τους ανέλιξη και θα τους δοθεί η ευκαιρία να υποστηρίξουν πολύπλευρα την δουλειά τους.
Οι μαθητές των θεατρικών εργαστηρίων της Κ.Ε ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας θα συναντιούνται στην αίθουσα Α’ στο Χώρο Προβών, (2ος όροφος) του Χώρου Τεχνών στην αίθουσα Β’ του Χώρου Τεχνών (3ος όροφος) και στην αίθουσα του υπογείου της Αντωνιάδειας Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών τις εξής μέρες και ώρες:
1. «ΕΚΦΡΑΣΗ Α’» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Δευτέρα : 4:00 μ.μ. – 10:00 μ.μ. 6ο τμήμα (18 και άνω ) Κωνσταντίνος Αποστολίδης
2. «ΠΟΛΥ ΧΟΡΕΥΟΥΝ -ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΑΙΔΙΩΝ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Τρίτη 5: 00 μ.μ. – 6:30 μ.μ. 7ο τμήμα (παιδιά) Έλενα Χασιώτου – Μουδίρη
3. «ΠΕΤΑΕΙ- ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΝΗΛΙΚΩΝ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Τρίτη 8: 00 μ.μ. – 11:00 μ.μ. 7ο τμήμα 18 και άνω ) Έλενα Χασιώτου – Μουδίρη
4. «ΕΚΦΡΑΣΗ Β’» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Τετάρτη : 6:00 μ.μ. – 10:30 μ.μ. 6ο τμήμα 18 και άνω ) Κωνσταντίνος Αποστολίδης
5. «ΤΡΕΙΣ ΛΑΛΟΥΝ -ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΑΙΔΙΩΝ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Τετάρτη 6: 00 μ.μ. – 8:00 μ.μ. 7ο τμήμα (παιδιά) Έλενα Χασιώτου – Μουδίρη
6. «ΣΧΕΔΙΟ Α’» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Παρασκευή: 5:30 μ.μ. – 7:00 μ.μ. 3ο τμήμα ( 11 – 12 ετών E’ - ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ) Χρήστος Κυπαρισσόπουλος
7. «ΣΧΕΔΙΟ Β’» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Παρασκευή: 7:00 μ.μ. – 8:30 μ.μ. 3ο τμήμα ( 11 – 12 ετών E’ - ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ) Χρήστος Κυπαρισσόπουλος
8. «ΤΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Σάββατο: 9:30 π.μ. – 11:00 π.μ 1ο τμήμα Μαρία Κυροπούλου
9. «ΚΟΜΗΤΕΣ » ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ Β’ αίθουσα
Σάββατο: 10:00 π.μ. – 11:30 π.μ 2ο τμήμα ( 6 -- 7 ετών Α΄, Β’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ) Δήμητρα Σταματίου
10. «ΟΝΕΙΡΟ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Σάββατο: 11:30 π.μ. – 1:00 μ.μ. 2ο τμήμα ( 7 -- 8 ετών Β’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ) Δήμητρα Σταματίου
11. «ΣΒΟΥΡΕΣ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ Β’ αίθουσα
Σάββατο: 1:00 μ.μ. – 2:30 μ.μ. 2ο τμήμα ( 8 -- 9 ετών (Γ’, Δ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ) Δήμητρα Σταματίου
12. «ΜΙΚΡΟΙ ΚΟΜΗΤΕΣ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ Β’ αίθουσα
Σάββατο: 5:00 μ.μ. – 6:30 μ.μ. 2ο τμήμα ( 5 -- 6 ετών (ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΝΗΠΙΑ, Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ) Δήμητρα Σταματίου
13. «ΘΕΑΤΡΟΠΑΓΙΔΑ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ Β’ αίθουσα
Σάββατο: 6:30 π.μ. – 8:00 μ. 2ο τμήμα ( 9 -- 10 ετών (Δ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ) Δήμητρα Σταματίου
14. «ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Σάββατο: 11:30 μ. – 1:30 μ.μ 4ο τμήμα (12 – 15 ετών (Α’ & Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ) Πέτρος Μαλιάρας
15. «ΣΤΙΧΟΜΥΘΙΑ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Σάββατο: 1:30 μ.μ. – 4:30 μ.μ. 4ο τμήμα ( 12 - 15 ετών (Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ) Πέτρος Μαλιάρας
16. «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Σάββατο: 4:30 μ.μ. – 7:30 μ.μ. 5ο τμήμα (15 – 17 ετών (ΛΥΚΕΙΟ) Πέτρος Μαλιάρας
17. «ΣΑΝΙΔΙ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Σάββατο: 7:30 μ.μ. – 10:30 μ.μ. και Κυριακή 4:00 μ.μ. – 7:00 μ.μ.
6ο τμήμα (18 και άνω ) Πέτρος Μαλιάρας
18. «ΠΡΩΤΗ ΠΡΑΞΗ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Κυριακή: 10:00 π.μ. – 1:00 μ.μ. 5ο τμήμα (15 – 17 ετών (ΛΥΚΕΙΟ)) Πέτρος Μαλιάρας
19. «ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΙ» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Κυριακή 1:00 μ.μ. – 4:00 μ.μ. 5ο τμήμα (15 – 17 ετών (ΛΥΚΕΙΟ) ) Πέτρος Μαλιάρας.
20. «DUENDE» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Κυριακή : 7:00 μ.μ. – 10:00 μ.μ. 6ο τμήμα (18 και άνω ) Πέτρος Μαλιάρας
21. «ΕΚΦΡΑΣΗ Γ’» ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΒΩΝ
Σάββατο: 7:30 μ.μ. – 10:30 μ.μ. 6ο τμήμα (18 και άνω ) Κων/νος Αποστολίδης
Έναρξη μαθημάτων: Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019
Δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Βέροιας 3ος όροφος Χώρου Τεχνών από Δευτέρα 01 έως και την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019.
Αιτήσεις μετά τις 15 Δεκεμβρίου ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ
Πληροφορίες: γραφεία ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Βέροιας, 3ος όροφος Χώρου Τεχνών, 2331078140,42
0 Σχόλια
Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)