Κλείνει για 3 εβδομάδες η οδός Εληάς στη Βέροια...
Για 3 εβδομάδες (από 5/8 έως 26/8) θα παραμείνει κλειστή η οδός Εληάς, λόγω εργασιών που θα γίνουν για την αστική ανάπλαση της Βέροιας.
Το ίδιο διάστημα, θα αλλάξει η ροή κυκλοφορίας τμήματος των οδών 28ης Οκτωβρίου και Παστέρ.
Δείτε αναλυτικά την σχετική απόφαση της Α.Δ. Ημαθίας:
Αποβλέποντες στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, την τροχαίων ατυχημάτων, την εξυπηρέτηση και ασφάλεια του κοινού κατά την διάρκεια του έργου «ολοκληρωμένο σχέδιο αναβάθμισης αστικού τοπίου στη Βέροια», στην οδό Εληάς από τη συμβολή της με την οδό Βενιζέλου έως τη συμβολή της με την οδό Ανοίξεως.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Άρθρο 1ο
- Απαγορεύουμε την στάση και την στάθμευση και την κυκλοφορίας στην οδό Εληάς από τη συμβολή της με την οδό Βενιζέλου έως τη συμβολή της με την οδό Παστέρ και από την οδό Ανοίξεως έως τη συμβολή της με την οδό Παστέρ (και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας) από 07:00 ́ της Τρίτης 05 Αυγούστου 2014 έως την 16:00 ́ της Τρίτης 26/8/2014.
- Την αλλαγή κατεύθυνσης κυκλοφορίας της οδού 28ης Οκτωβρίου από την συμβολή της με την οδό Δαβάκη έως την συμβολή της με την οδό Παστέρ και της οδού Παστέρ από την συμβολή της με την οδό 28ης Οκτωβρίου έως τη συμβολή της με την οδό Εληάς.
Άρθρο 2ο
Οι ρυθμιστικές πινακίδες θα τοποθετηθούν με μέριμνα της αναδόχου εταιρίας και ευθύνη του Δήμου Βέροιας, όπως αναγράφονται στη τεχνική μελέτη του έργου. Η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από παρακαμπτήριους οδούς, ήτοι από τις οδούς Ανοίξεως, Βενιζέλου με μέριμνα και φροντίδα του Τμήματος Τροχαίας Βέροιας.
1 Σχόλια
Πάλι;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια, αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στην συνολική ανεπανόρθωτη ζημία που προξένησε στην πόλη η διαβόητη ανάπλαση. Όσα χρήματα και να ήρθαν εξ αιτίας της στην Βέροια, είναι σίγουρα πολύ λιγότερα από όσα χάθηκαν, χάνονται και θα χαθούν για πολλά, πολλά χρόνια. Και εξηγούμαι: α) Ο περιορισμός των θέσεων σταθμεύσεως σημαίνει αυξημένες ώρες περιπλανήσεως μέχρι να σταθούν τυχεροί οι ατυχείς κάτοικοι του κέντρου. β) Οι στενεμένοι δρόμοι, που δεν αφήνουν περιθώριο για ολιγόλεπτη στάση και δημιουργούν ιδανικές συνθήκες για μποτιλιάρισμα, συνεπάγονται επίσης αυξημένες ώρες οδηγήσεως (σπατάλη καυσίμου, εργατο-ωρών), καταστρέφουν δε τους επαγγελματίες του κέντρου. γ) Τα μέσα μαζικής μεταφοράς (αστικά και ταξί) μοιάζουν να είναι υπό διωγμόν.
Και μήπως διευκολύνονται οι διαβάτες; Όχι, βέβαια! Ωφελούνται μόνο τα σκυλιά (δεσποζόμενα και μη), που έχουν αφθονα παρτέρια για να ουρούν και να κοπρίζουν, και οι όλως αντιπαραγωγικές καφετέριες, που απλώνουν ΔΙΠΛΗ σειρά τραπεζοκαθισμάτων, με αποτέλεσμα ο χώρος που απομένει για τους πεζούς να είναι ο μισός από εκείνον που είχαν στην διάθεσή τους πριν την ανάπλαση. Μένει μόνον να βγάλουν πάλι στην επιφάνεια τις άχρηστες πέτρες του αρχαίου δρόμου στην Μητροπόλεως και να την μονοδρομήσουν, για να τριτώσει το κακό.
Ειδικά αυτό το χάλι με τις καφετέριες είναι μία θλιβερή επανάληψη του πάλαι ποτέ φαινομένου του "πεζόδρομου", των αρχών της δεκαετίας του '90. Τότε, έγινε ο βίος αβίωτος των κατοίκων του συνοικισμού Κυριωτίσσης, κάποιοι μάλιστα αναγκάστηκαν να ξεσπιτωθούν, γιατί δεν άντεχαν την μουσική και την φασαρία των μπαρ. Τώρα, γλυτώσαμε από την δυνατή μουσική - γενικά συμμορφώνονται οι "επιχειρηματίες" του κλάδου, αλλά το έχουν παρακάνει με τα τραπεζοκαθίσματα. Το αποτέλεσμα είναι παρόμοιο. Υποβαθμίζεται η ποιότητα ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών του κέντρου. Η δε υπεραξία των καταστημάτων/γραφείων/ιατρείων και των διαμερισμάτων που χάνεται είναι ανυπολόγιστη.
Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)