Να σας βοηθήσουμε θέλουμε!

Από τον Σύλλογο Καθηγητών Πληροφορικής Ν. Ημαθίας κοινοποιήθηκαν τα παρακάτω: 
Πώς να κατανείμει άραγε κανείς τις διάφορες οντότητες των Πανελλαδικών Εξετάσεων; Υπάρχουν Τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ, Υποψήφιοι, Επιστημονικά Πεδία και Εξεταζόμενα Μαθήματα. Επειδή – λόγω της επιστήμης που αγαπάμε και μόνο – είμαστε ορθολογιστές, δε δεχόμαστε αυτονόητα ψέματα, ούτε αναπόδεικτες αλήθειες και αυτό που θέλουμε να πούμε αφήνουμε τους αριθμούς να το κάνουν.

Α. Συγκρίναμε λοιπόν τον αριθμό  των τμημάτων ΑΕΙ/ΤΕΙ που, εκτός από Νέα Ελληνικά και Μαθηματικά θα θεωρούσαν απαραίτητη την εξέταση των εισακτέων τους και σε κάποια (* ή και 2) από τα 4 μαθήματα: Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Πληροφορική. 
Δυο παραδείγματα: ένα τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών χρειάζεται εξετασμένους φοιτητές στα Νέα Ελληνικά, στα Μαθηματικά και τον Προγραμματισμό Υπολογιστή (Πληροφορική). Ένα τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων χρειάζεται απαραίτητα νέους φοιτητές με αποδεδειγμένες γνώσεις στα  Νέα Ελληνικά, στα Μαθηματικά και στη Χημεία.



Β. Επίσης συλλέξαμε και μετρήσαμε ομάδες τμημάτων και τους αντίστοιχους αριθμούς εισακτέων: Πληροφορικής, Παιδαγωγικές, Θετικές και Τεχνολογικές κ.α. 
Οι πηγές μας και αναλυτικά τα επεξεργασμένα στοιχεία βρίσκονται στους πίνακες του παραρτήματος.

Έχοντας αυτά υπ’ όψιν θα θέλαμε να απευθύνουμε την ακόλουθη επιστολή στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας: 



Υπουργέ κύριε Κ. Αρβανιτόπουλε,
Σας προτείνουμε να μελετήσετε τα αριθμητικά δεδομένα και να μας απαντήσετε στο ερώτημα εάν σας φαίνεται λογικό:
να δημιουργείται ξεχωριστό ΕΠΕ Παιδαγωγικών Τμημάτων με μόλις 22 τμήματα και 3156 εισακτέους, ενώ το β’ ΕΠΕ αφήνεται γιγαντωμένο με ~200 τμήματα και 22000 εισακτέους;
να μη λαμβάνεται υπ’ όψιν η πραγματικότητα των 44 Τμημάτων Πληροφορικής και των 6190 εισακτέων;
να μη συγκαταλέγεται μάθημα της Πληροφορικής Επιστήμης (Προγραμματισμός Υπολογιστή) σε κανένα Επιστημονικό Πεδίο;
να θεσπίζεται υποχρεωτικά η εξέταση των υποψηφίων στη Χημεία στο ΕΠΕ Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, ενώ τα μισά τμήματα δεν την χρειάζονται;
να μην δίνεται η δυνατότητα – ως εναλλακτική λύση – για επιλογή από τον υποψήφιο σε ποιο από τα 4 μαθήματα θέλει να εξεταστεί (Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Πληροφορική), να μην χωρίζεται – ως δεύτερη εναλλακτική λύση - το β’ ΕΠΕ σε ΕΠΕ Θετικών Επιστημών (με Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία) και ΕΠΕ Τεχνολογικών Επιστημών (με Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά, Φυσική και Πληροφορική);

Δεν θέλουμε να θίξουμε τις καλές σας προθέσεις. 
Να συμβάλλουμε στην προσπάθεια ώστε να προλάβουμε εκ παραδρομής λάθη προσπαθούμε. 


Οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής στα σχολεία της Ημαθίας
ΣΕΠΗ:  http://sepima.gr

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Ανώνυμος7/9/13, 8:07 μ.μ.

    Αλήθεια όταν επί τόσα χρόνια κάποιος εισάγεται στο Χημικό από την Τεχνολογική Κατεύθυνση, χωρίς να έχει .οχι μοόνο εξταστεί στη Χημεία Πανελλαδικά, αλλά ούτε καν να την έχει διδαχθεί στη Γ΄Λυκείου, γιατί δε κάνατε αντίστοιχη παρέμβαση. Να σας θυμίσω πως τα απαιτούμενα μαθήματα για να εισαχθείς ήταν και θα είναι ακόμη για 2 εξεττάσεις τα μαθηματικά, η φυσική , Ανάπτυξη εφαρμογών Η ΑΟΔΕ η Έκθεση κι ενα επιλεγόμενο που δεν είναι Χημεία.
    Αλήθεια τότε δεν είχε γίνει λάθος; Που ήσασταν εσείς κι οι μετρήσεις σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο