Βέροια: Τράκτορες, κάδοι κομποστοποίησης, μηχανήματα λιπάσματος "σαπίζουν"

Μετά από δύο χρόνια κατέστη δυνατή η λήψη πινακίδων κυκλοφορίας για τους δύο τράκτορες - επικαθημένα, που είχε αποκτήσει ο Δήμος Βέροιας επί αντιδημαρχίας Θεόδωρου Θεοδωρίδη, μέσω του ΟΔΔΥ Πατρών, ανακοίνωση ο αντιδήμαρχος Βασίλης Παπαδόπουλος, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν οι μεν τράκτορες για τα press containers που θα επιχειρούσαν να αποκτήσουν μέσω του "Πράσινου Ταμείου". 
Οι ρυμουλκούμενες καρότσες (μία ψυγείο ή άλλη μουσαμά) θα χρησιμοποιούνταν η πρώτη ως χώρος αποδυτηρίων για τους εργαζόμενους, ενώ η δεύτερη ως κινητή εξέδρα για πολιτιστικές εκδηλώσεις, όπως μας ανέφερε ο πρώην αντιδήμαρχος Θ. Θεοδωρίδης.

Προκειμένου να μην πληρώσει ο Δήμος για την απόκτηση των δύο επικαθήμενων φορτηγών, έπρεπε να γίνει παραχώρηση για χρήση, πλην όμως αυτή η επιλογή δεν του έδινε το δικαίωμα για έκδοση άδειας κυκλοφορίας - πινακίδων. Όπως μας ανέφερε ο κ. Θεοδωρίδης, στόχος ήταν να γίνει χρήση το 1ο έτος και έπειτα, κατόπιν σχετικής αίτησης με την επίκληση χρησικτησίας (ο όρος δεν αναφέρεται σε νομική εφαρμογή διάταξης, αλλά σε πολιτική απόφαση) η Περιφέρεια θα παραχωρούσε την πλήρη κυριότητα στον Δήμο, όπως και έγινε τώρα.

Όπως και να έχει, δύο χρόνια μετά την παραλαβή των δύο οχημάτων, αυτά παραμένουν ακινητοποιημένα και αναξιοποίητα. Όπως αναξιοποίητοι μένουν δεκάδες κάδοι κομποστοποίησης  οικιακών απορριμμάτων, καθώς και το μηχάνημα παραγωγής λιπάσματος από το προϊόν της κομποστοποίησης, τα οποία βρίσκονται (άλλα εκτεθειμένα στις καιρικές συνθήκες και άλλα πακεταρισμένα σε αποθήκες) στον χώρο του πρώην Δημαρχείου Απ. Παύλου, στο Μακροχώρι.

Το πρώτο βήμα είχε γίνει από τον Θεόδωρο Θεοδωρίδη και αποκτήθηκαν τα μηχανήματα, οχήματα κλπ. Τώρα, μένει να αξιοποιηθούν αυτά, αλλά και να αρχίσει συστηματικά η εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών (για το πρόγραμμα της κομποστοποίσης) και οι ενέργειες για να αποκτηθούν τα press containers, προκειμένου να μειωθούν σε όγκο και σε βάρος τα απορρίμματα που "εξάγουμε", σήμερα στην Κοζάνη, αύριο όπου αλλού, εξοικονομώντας χρήματα από τον Δημοτικό Προϋπολογισμό, καθώς λιγότεροι τόνοι (με την συμπίεση αφαιρείται το νερό κλπ) = λιγότερο κόστος και μικρότερος όγκος = λιγότερα δρομολόγια (άρα πάλι λιγότερο κόστος).
Και μέσα σε όλα αυτά, πιο φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία μεταφοράς των απορριμμάτων.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο