Τι διαδικασία χρειάζεται για να διαγραφεί το «χαράτσι» που έχει βεβαιωθεί λανθασμένα

Η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του υπουργείου Οικονομικών έδωσε τις σχετικές διευκρινήσεις καθώς μετά την αποστολή ατομικών ειδοποιήσεων ΕΕΤΗΔΕ πολλοί φορολογούμενοι προσήλθαν στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων για τη διαγραφή του «χαρατσιού».

Σύμφωνα με το υπουργείο στις περιπτώσεις που έχει βεβαιωθεί ποσό που αφορά έκτακτο ειδικό τέλος έτους 2011 σε πρόσωπο μη υπόχρεο, θα πρέπει ο φορολογούμενος να προσέρχεται στην αρμόδια για τη φορολογία εισοδήματός του Εφορία και όχι στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων προσκομίζοντας οποιοδήποτε πρόσφορο στοιχείο, προκειμένου να υποδείξει τον υπόχρεο σε ΕΕΤΗΔΕ κύριο ή επικαρπωτή του ακινήτου, ώστε το «χαράτσι» να βεβαιωθεί στον υπόχρεο.

Αν δεν γνωρίζει τον υπόχρεο, οφείλει να αποδείξει στον προϊστάμενο της εφορίας με κάθε δυνατό τρόπο (π.χ. βεβαίωση της ΔΕΗ) ότι δεν είναι κύριος ή επικαρπωτής του συγκεκριμένου ακινήτου και ότι δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με τον αναφερόμενο στην ατομική ειδοποίηση αριθμό παροχής ηλεκτρικού ρεύματος.

Η εφορία μετά την παραλαβή των σχετικών εγγράφων θα πρέπει να διαγράφει το τέλος από το συγκεκριμένο πολίτη και παράλληλα να ενημερώνει σχετικά τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων για τις δικές της περαιτέρω ενέργειες, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα δοθούν από αυτήν.

Πηγή: www.newsbeast.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο