Διευκρινίσεις και οδηγίες για τη συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να αρχίσει η διαδικασία της αξιολόγησης, δόθηκαν με ειδική εγκύκλιο που έστειλε ο ειδικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σ. Γκλαβάς προς τους διευθυντές των Σχολείων και τους διευθυντές εκπαίδευσης, σχετικά με τη διαμόρφωση του πλαισίου αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου καθώς και του Έργου των Εκπαιδευτικών.
Τα βασικότερα σημεία της εγκυκλίου, άλλωστε, απαντούν σε πολλά από τα ερωτήματα που έχουν ήδη διατυπώσει οι εκπαιδευτικοί και αφορούν στη διασφάλιση της ανωνυμίας των απαντήσεων στο συγκεκριμένο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Συγκεκριμένα:
- Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τον εκπαιδευτικό είναι ανώνυμη και κανένα στοιχείο ταυτότητάς του δεν θα καταγράφεται.
- Για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτείται η χρήση ειδικού κλειδάριθμου, ο οποίος παράγεται με τυχαίο τρόπο και τον οποίο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να παραλάβει από το σχολείο που υπηρετεί.
- Σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός υπηρετεί στην Κεντρική Υπηρεσία (Κ.Υ.) του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. θα παραλάβει τον κλειδάριθμο από το γραφείο 0102 (ώρες 09:00- 13:00).
- Αν υπηρετεί σε Φορέα Εκπαίδευσης, τότε θα παραλάβει τον κλειδάριθμο από την πλησιέστερη στον Φορέα Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
- Οι κλειδάριθμοι αυτοί, τονίζεται, παράγονται με τυχαίο τρόπο και δεν σχετίζονται ούτε με το σχολείο, ούτε με τον κάθε εκπαιδευτικό ξεχωριστά.
- Οι διευθυντές των σχολείων, οι διευθυντές εκπαίδευσης και το αρμόδιο γραφείο της Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. εντέλλονται να φροντίσουν για την έγκαιρη παραγωγή των κλειδάριθμων και για την ανώνυμη διανομή τους στους εκπαιδευτικούς.
- Η παραγωγή των κλειδάριθμων γίνεται με τη χρήση της ειδικής εφαρμογής που βρίσκεται στη διεύθυνση http://evaluation.minedu.gov.gr/tokens.
- Η πρόσβαση στην εφαρμογή γίνεται με τον κωδικό ΠΣΔ του σχολείου.
- Το πλήθος των κλειδάριθμων που μπορεί να παραχθεί είναι ίσος με το πλήθος των εκπαιδευτικών του κάθε σχολείου, έτσι όπως έχει δηλωθεί στο «Σύστημα Καταγραφής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, e-survey».
- Αποκλειστικά και μόνο για να καλυφθεί το ενδεχόμενο καταστροφής η απώλειας
κλειδαρίθμων, θα παραχθεί -ως περιθώριο ασφαλείας- ένα επιπλέον ποσοστό (20%
- Στην Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. και στις κατά τόπους Διευθύνσεις θα παραχθεί ικανοποιητικός αριθμός κλειδάριθμων, ώστε να καλυφθεί το πλήθος των εκπαιδευτικών που υπηρετούν.
- Διευκρινίζεται ότι εκτυπώνονται οκτώ (8) κλειδάριθμοι σε κάθε φύλλο Α4, οι οποίοι στη συνέχεια πρέπει να κοπούν και να μοιραστούν στους εκπαιδευτικούς.
Όπως επισημάνθηκε και στη χθεσινή ανακοίνωση του Υπουργείου, προκειμένου να διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, είναι αναγκαίο να απαντηθούν από τους εκπαιδευτικούς οι ερωτήσεις στο σύνολό τους.
Η περίοδος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου ξεκίνησε ήδη από τα ξημερώματα της Τρίτης, 02.10.2012 και ολοκληρώνεται την Τρίτη 09.10.2012 (ώρα 23.59).
Πάντως, αν υπάρξουν απορίες τεχνικής φύσεως σχετικά με τη διαδικασία παραγωγής κλειδάριθμων, μπορούν να αποστέλλονται από τους διευθυντές στους διαχειριστές της εφαρμογής, μέσω email στη διεύθυνση evaluation@sch.gr.
- Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τον εκπαιδευτικό είναι ανώνυμη και κανένα στοιχείο ταυτότητάς του δεν θα καταγράφεται.
- Για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτείται η χρήση ειδικού κλειδάριθμου, ο οποίος παράγεται με τυχαίο τρόπο και τον οποίο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να παραλάβει από το σχολείο που υπηρετεί.
- Σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός υπηρετεί στην Κεντρική Υπηρεσία (Κ.Υ.) του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. θα παραλάβει τον κλειδάριθμο από το γραφείο 0102 (ώρες 09:00- 13:00).
- Αν υπηρετεί σε Φορέα Εκπαίδευσης, τότε θα παραλάβει τον κλειδάριθμο από την πλησιέστερη στον Φορέα Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
- Οι κλειδάριθμοι αυτοί, τονίζεται, παράγονται με τυχαίο τρόπο και δεν σχετίζονται ούτε με το σχολείο, ούτε με τον κάθε εκπαιδευτικό ξεχωριστά.
- Οι διευθυντές των σχολείων, οι διευθυντές εκπαίδευσης και το αρμόδιο γραφείο της Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. εντέλλονται να φροντίσουν για την έγκαιρη παραγωγή των κλειδάριθμων και για την ανώνυμη διανομή τους στους εκπαιδευτικούς.
- Η παραγωγή των κλειδάριθμων γίνεται με τη χρήση της ειδικής εφαρμογής που βρίσκεται στη διεύθυνση http://evaluation.minedu.gov.gr/tokens.
- Η πρόσβαση στην εφαρμογή γίνεται με τον κωδικό ΠΣΔ του σχολείου.
- Το πλήθος των κλειδάριθμων που μπορεί να παραχθεί είναι ίσος με το πλήθος των εκπαιδευτικών του κάθε σχολείου, έτσι όπως έχει δηλωθεί στο «Σύστημα Καταγραφής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, e-survey».
- Αποκλειστικά και μόνο για να καλυφθεί το ενδεχόμενο καταστροφής η απώλειας
κλειδαρίθμων, θα παραχθεί -ως περιθώριο ασφαλείας- ένα επιπλέον ποσοστό (20%
- Στην Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. και στις κατά τόπους Διευθύνσεις θα παραχθεί ικανοποιητικός αριθμός κλειδάριθμων, ώστε να καλυφθεί το πλήθος των εκπαιδευτικών που υπηρετούν.
- Διευκρινίζεται ότι εκτυπώνονται οκτώ (8) κλειδάριθμοι σε κάθε φύλλο Α4, οι οποίοι στη συνέχεια πρέπει να κοπούν και να μοιραστούν στους εκπαιδευτικούς.
Όπως επισημάνθηκε και στη χθεσινή ανακοίνωση του Υπουργείου, προκειμένου να διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, είναι αναγκαίο να απαντηθούν από τους εκπαιδευτικούς οι ερωτήσεις στο σύνολό τους.
Η περίοδος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου ξεκίνησε ήδη από τα ξημερώματα της Τρίτης, 02.10.2012 και ολοκληρώνεται την Τρίτη 09.10.2012 (ώρα 23.59).
Πάντως, αν υπάρξουν απορίες τεχνικής φύσεως σχετικά με τη διαδικασία παραγωγής κλειδάριθμων, μπορούν να αποστέλλονται από τους διευθυντές στους διαχειριστές της εφαρμογής, μέσω email στη διεύθυνση evaluation@sch.gr.
Τέλος, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να επικοινωνούν με το helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου στο τηλ. 801-11-801-81, τις ώρες 09:00- 17:00.
1 Σχόλια
Δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρξῃ σὲ καμμία περίπτωσι ἄμεση, ἀντικειμενικὴ ἀξιολόγησι. Ὁ θεσμὸς εἶναι ἀποτυχημένος σὲ ὅποια χώρα καὶ ἂν ἐφαρμόζεται, τόσο στὴν ἐκπαίδευσι ὅσο π.χ. καὶ στὶς Ἔνοπλες Δυνάμεις. Mόνον οἱ ἀργόμισθοι, παχυλά ἀμειβόμενοι, πλὴν ἀμφιβόλου μορφώσεως καὶ ἀδαεῖς περὶ τὴν παιδευτικὴ πρᾶξι ὠφελοῦνται. Μακάρι οἱ πολυδάπανες ἐπιτροπὲς καὶ οἱ «ἀξιολογητὲς» νὰ προσέφεραν πραγματικὸ ἔργο ἀλλὰ κἄτι τέτοιο δὲν συμβαίνει. Τοιουτοτρόπως, ἡ ἐκπαίδευσι στερεῖται πόρων γιὰ ἐκπαιδευτικὸ προσωπικό, ἐξοπλισμὸ καὶ δραστηριότητες χάριν τῶν ἐπιθεωρητῶν καὶ τῶν γραφειοκρατικῶν «ἀναφορῶν/ἐκθέσεών» τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιὰ τὶς διοικητικές θέσεις δὲν πρέπει νὰ τρέφουμε αὐταπάτες. Παντοῦ καὶ πάντοτε παίζουν ῥόλο οἱ (κομματικὲς κ.ά.) διασυνδέσεις. Γιὰ δὲ τὴν ἀντιμετώπισι τυχὸν προβληματικῶν περιπτώσεων, ἀρκεῖ νὰ ἐφαρμόζεται ἡ ἰσχύουσα μέχρι τὸ 2000 νομοθεσία.
Ἀντιπροτείνω τὴν ἔμμεση ἀξιολόγηση, ἤτοι τὴν ἐπὶ ἐθελοντικῆς βάσεως παροχὴ ὑποτροφιῶν, ἐπιδοτήσεων κατόπιν ἐξετάσεων (μὲ καλυμμένα ὀνόματα ἐν εἴδει Πανελλαδικῶν ἢ ἠλεκτρονικῶς μὲ τὴν ταὐτότητα τοῦ ἐξεταζομένου ν΄ ἀποκαλύπτεται μετὰ τ’ ἀποτελέσματα ) μέσῳ ΙΚΥ καὶ παρεμφερῶν φορέων/προγραμμάτων. Μόνον ἔτσι θὰ διακριθοῦν οἱ ταλαντοῦχοι, ἱκανοί, δραστήριοι καὶ φιλόπονοι.
Ἐννοεῖται πὼς δὲν προτίθεμαι νὰ σπαταλήσω χρόνο συμπληρώνοντας τὸ ἐρωτηματολόγιο τοῦ ὑπουργείου. Καὶ μόνον ἡ διατύπωσι τῶν ἐρωτημάτων με πείθει ὅτι συνετάχθη ἀπὸ ἐξωγήινους. Ἂν ὑπῆρχε ἀξιοκρατία, οἱ συντάκτες δὲν θὰ καθάριζαν οὔτε τοὺς χαλέδες τῶν σχολείων, πολλῷ δὲ μᾶλλον δὲν θὰ συνέτασσαν «ἐρωτηματολόγια» περὶ ἐκπαιδεύσεως καὶ ἀξιολογήσεως.
Υ/Γ: Ὁ κος ὑπουργὸς θὰ μᾶς πῇ πόσο στοίχισε στὸν ἑλληνικὸ λαὸ τὸ ὅλον ἐγχείρημα ἠλεκτρονικῆς ἀερολογίας;
Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)