Συνεχίζοντας μία παράδοση ευρωπαϊκών προγραμμάτων και διακρίσεων, τα τμήματα των Γαλλικών της Β’ και Γ’ Λυκείου της σχολικής χρονιάς 2010-11 προσέφεραν ακόμα μία διάκριση στο 4ο Λύκειο και στην πόλης μας, με το έργο τους Journalistes en herbe (Δημοσιογράφοι στο γρασίδι) ως το καλύτερο έργο στη Γαλλική γλώσσα σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Το βραβείο αφορούσε τη δημιουργία και συμμετοχή των μαθητών σε ιστολόγιο (blog) ανάμεσα σε τρεις χώρες (Ελλάδα, Πορτογαλία, Ιταλία) μέσα από τον οποίο οι μαθητές επικοινωνούσαν με τους Πορτογάλους και Ιταλούς συμμαθητές τους. Η ηλεκτρονική συνεργασία αυτή έδειξε ότι με εργαλείο την κοινή ξένη γλώσσα, τα γαλλικά, οι έφηβοι της Ευρώπης μπορούν να ανακαλύψουν τα κοινά τους σημεία, αλλά και τη διαφορετικότητά τους και να μάθουν ιστορικά, γεωγραφικά και πολιτισμικά στοιχεία της ξένης χώρας από συνομηλίκους.
Το έργο βραβεύτηκε στο Βερολίνο στις 29 Μαρτίου στο διαγωνισμό Ευρωπαϊκών Βραβείων E-TWINNING που είχε στόχο να αναδειχθεί η καλύτερη πρακτική σε συλλογικά σχολικά έργα, όπου χρησιμοποιούνται οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Στον ετήσιο αυτό διαγωνισμό συμμετείχαν 330 project από Ευρωπαικά σχολεία και δόθηκαν συνολικά 6 βραβεία.
Το έργο βραβεύτηκε στο Βερολίνο στις 29 Μαρτίου στο διαγωνισμό Ευρωπαϊκών Βραβείων E-TWINNING που είχε στόχο να αναδειχθεί η καλύτερη πρακτική σε συλλογικά σχολικά έργα, όπου χρησιμοποιούνται οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Στον ετήσιο αυτό διαγωνισμό συμμετείχαν 330 project από Ευρωπαικά σχολεία και δόθηκαν συνολικά 6 βραβεία.
Περισσότερες πληροφορίες: http://www.etwinning.net/el/pub/awards/european_prizes.htm
0 Σχόλια
Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)