Ο δήμαρχος των Σκοπίων Κότσε Τραγιάνοφσκι έχει αναλάβει να υλοποιήσει το αμφισβητούμενο σχέδιο του εξαρχαϊσμού με την ονομασία «Σκόπια 2014» του Νίκολα Γκρούεφσκι. Η ενέργεια αυτή, που βρίσκεται σε εξέλιξη στον δήμο των Σκοπίων, έρχεται μερικούς μόλις μήνες μετά τον χορό των αγαλμάτων τα οποία στήθηκαν στην κεντρική πλατεία της πόλης των Σκοπιών, με τον φαραωνικό Μέγα Αλέξανδρο πλαισιωμένο στη βάση από Μακεδόνες στρατιώτες της περίφημης «Μακεδονικής Φάλαγγας» και την ανέγερση της αποκαλούμενης ως «Αψίδας της Μακεδονίας», στην οποία υπάρχουν παραστάσεις και από τη λεγόμενη «αιγαιατική Μακεδονία».
Πρωταγωνιστής αυτού του σχεδιασμού είναι ο δήμαρχος των Σκοπίων Κότσε Τραγιάνοφσκι, στέλεχος του VMRO-DPMNE, και ο άνθρωπος που έχει αναλάβει να υλοποιήσει το αμφισβητούμενο σχέδιο του εξαρχαϊσμού με την ονομασία «Σκόπια 2014» του Νίκολα Γκρούεφσκι.
Με τυμπανοκρουσίες
Ο Κ. Τραγιάνοφκσι ήταν από τους πρώτους που συνέδραμε αυτόν τον χορό προκλήσεων του Ν. Γκρούεφσκι από την περίοδο που ήταν δήμαρχος του Γκαζί Μπαμπά - ανήκει στο πολεοδομικό συγκρότημα των Σκοπίων. Το 2008, σε μια εκδήλωση με πολλές τυμπανοκρουσίες, προχώρησαν μαζί με τον πρωθυπουργό της χώρας στη μετονομασία της κεντρικής πλατείας του δήμου δίνοντάς της το όνομα του Βασιλιά Φιλίππου του Β'.
Μετά την εκλογή του ως δημάρχου των Σκοπίων, το 2009, ήταν αυτός που προσπάθησε να θέσει σε εφαρμογή το σχέδιο του εξαρχαϊσμού του Ν. Γκρούεφσκι. Το στάδιο της πόλης των Σκοπίων μετονομάσθηκε σε «Αρένα του Φιλίππου του Β'», ακολούθησε η επιχείρηση των αγαλμάτων και τώρα είναι αυτός που προχωρά στη μετονομασία των δρόμων και των γεφυρών.
Για να περάσει η «μακεδονική» αυτή ονοματολογία ο δήμαρχο των Σκοπίων Κότσε Τραγιάνοφσκι έχει κάνει και κάποιες παραχωρήσεις στον εταίρο, τόσο στην κυβέρνηση του Νίκολα Γκρούεφσκι όσο και στη διοίκηση του δήμου, το αλβανικό κόμμα DUI του Αλί Αχμέτι, δίνοντας αλβανικά ονόματα σε έναν μικρό αριθμό δρόμων των Σκοπίων.
Ετσι θα δοθούν στα Σκόπια και αρκετά αλβανικά ονόματα που έχουν να κάνουν με την ιστορία των Αλβανών, παλιότερη και σύγχρονη. Ανάμεσά τους το όνομα του εθνικού ήρωα των Αλβανών, Γεώργιου Καστριώτη ή Σκεντέρμπεη, της Δαρδανίας (έτσι ονομάζουν οι Αλβανοί την περιοχή τους στην ΠΓΔΜ), ονόματα εθνικών επετείων τους, αλλά και τα ονόματα των Ιλλυριών, των πόλεων των Τιράνων, της Πρίστινα και της Αρμπερίας, όπως ονομαζόταν την περίοδο του Μεσαίωνα η Αλβανία.
Δρόμοι - γέφυρες «βαφτίζονται» από Φίλιππος Β' έως και Μ. Βαφειάδης
Οι προτάσεις που κατέθεσαν o δήμαρχος των Σκοπίων, Κότσε Τραγιάνοφκσι και το VMRO-DPMNE και εγκρίθηκαν στα μέσα της εβδομάδας από την αρμόδια επιτροπή του δημοτικού συμβουλίου περιλαμβάνουν:
Τη μετονομασία μιας κεντρικής μεγάλης γέφυρας του ποταμού Βάρνταρ (Αξιός) σε Γέφυρα του Μακεδόνα Βασιλιά Φιλίππου του Β'. Σε μια σειρά μεγάλους δρόμους δίνονται τα ονόματα του Φιλίππου του Β, του Περδίκα, του Πτολεμαίου, του Ιουστινιανού, της Μάχης της Χερώνειας, της «Μακεδονικής Φάλαγγας» κ.ά.
Σε ό,τι αφορά τους όρους «Μακεδονία», «Μακεδονικός» κ.λπ. υπάρχει ένας πληθωρισμός: «Μακεδονία», «Μακεδονική Γη», «Μακεδονικός Αγώνας», «Μακεδονική Αναγέννηση», «Μακεδονική Φωνή», Μακεδονικό Μέτωπο», «Ενωμένοι Μακεδόνες» κ.λπ.
Υπάρχουν επίσης μια πλειάδα ονομάτων που έχουν να κάνουν με τη βυζαντινή ιστορία και τις προσωπικότητες της περιόδου αυτής. Ομως εκείνο που αποτελεί ένα επιπλέον βήμα στον χορό των προκλήσεων είναι τα ονόματα εκείνα που έχουν να κάνουν με τη σύγχρονη ελληνική Μακεδονία και δείχνουν αλυτρωτισμό και εθνικιστικές βλέψεις. Ετσι ένας από τους δρόμους μετονομάζεται σε «Εξοδος στο Αιγαίο»! Επίσης θα υπάρχει και οδός «Συνεδρίου της Θεσσαλονίκης», ενώ την τιμητική τους θα έχουν και τα ονόματα των Σερρών, του Νευροκοπίου κ.ά.
Επιχειρώντας να «ψαρέψουν σε θολά νερά» δίνουν και το όνομα του Μάρκου Βαφειάδη. Ο τελευταίος, ηγετικό στέλεχος του ΚΚΕ και του ΕΛΑΣ, μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα υπήρξε δύο φορές βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και αρκετές φορές είχε ξεκαθαρίσει τις θέσεις του για το «Μακεδονικό», πρωτοστατώντας στην προσπάθεια εθνικής συμφιλίωσης.
Πηγή: ethnos.gr - ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΕΛΙΔΗΣ
7 Σχόλια
Λοιπόν, ποιο το πρόβλημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας ετοιμάζουν τα νέα ελληνικά εδάφη, με τόση επιμέλεια και εμείς καθόμαστε; Να μετακινηθούμε όλοι οι Έλληνες προς τα εκεί αφού υποστηρίζουν ότι τα εδάφη εκεί είναι της Μακεδονίας, άρα ελληνικά και να διεκδικήσουμε να εγγραφούν και αυτοί ως Έλληνες.
Γιατί η Μακεδονία αναμφισβήτητα είναι Ελλάδα,οπότε αν επιμένουν ότι είναι και εκεί Μακεδονία, ας προσαρτήσουμε και εκείνη την περιοχή.
Κάνουν και τις προεργασίες, να είναι καλά οι άνθρωποι!
Και όσο για το Βαφειάδη, απορώ ποιοι τον ψήφισαν και απορώ πως ακόμα κυκλοφορεί χωρίς μακεδονικά γιουρτάκια.
Δυστυχώς ή ευτυχώς η αλήθεια είναι μία. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να πιστεύει και να αυτοπροσδιορίζεται όπως θέλει. Άσχετα αν αυτό ενοχλεί κάποιους άλλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως εμείς οικειοποιηθήκαμε ονόματα και συμβολισμούς των αρχαίων Ελλήνων στην προσπάθεια για δημιουργία ενός εθνικού κράτους, έτσι κάνουν και άλλοι λαοί. Την ίδια σχέση που έχουμε εμείς με τους αρχαίους Έλληνες, έχουν και αυτοί με τους αρχαίους Μακεδόνες. Οι εθνικιστικές κορώνες, όσο και αν εξυψώνουν κάποιους, είναι απλά υποκειμενικές και δεν έχουν βάσεις. Οι προπαππούδες μας έλεγαν ότι είναι ρωμιοί, βλάχοι, αρβανίτες, σαρακατσαναίοι κλπ. Εμάς σήμερα μας έμαθαν να λέμε ότι είμαστε Έλληνες. Το ίδιο θα γίνει και με τους Σκοπιανούς. Τα παιδιά τους θα μάθουν ότι είναι Μακεδόνες. Και όπως εμείς πιστεύουμε ότι είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων, έτσι και αυτοί θα πιστεύουν ότι είναι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων.
Αντι να βρούμε τι μας ενώνει, δυστυχώς γινόμαστε όλοι θύματα της ψευδοιστορίας.
Κύριε Κωστή, υπάρχουν πιο αρμόδιοι να απαντήσουν και μακάρι να πάρουν το λόγο αυτοί. Όμως επειδή νοιώθω μάλλον να προσβάλεται η Εθνική μου συνείδηση, απαντώ εγώ σύμφωνα με τις δικές μου φτωχές γνώσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου φαίνεται ότι την ελευθερία σας τη θεωρείτε δεδομένη, αλλά πολλοί πέθαναν για να τη ζήσετε.
Ένα κομμάτι της ιστορίας μας θέλησαν να οικειοποιηθούν πολλοί λαοί στο παρελθόν και ευτυχώς που οι Έλληνες αντιστάθηκαν και δεν ενήργησαν με σκέψη όπως τη δική σας, διότι θα ήμασταν προσαρτημένοι στα κρατίδια τους. Νομίζω, εκτός αν σας παρεξήγησα και σας παρακαλώ να με υποδείξετε τα σημεία που παρεξήγησα.
Νομίζετε ότι για ένα όνομα ενδιαφέρονται ή για την προσάρτηση της περιοχής μας;
Πώς θα φαινόταν στους Ιταλούς αν ονομάζαμε την Κέρκυρα,Μαδρίτη, λέγαμε ότι όλοι εκεί είναι Έλληνες και περιμένουν την ελευθερία τους;Εάν δίναμε ισπανικά ονόματα στους δρόμους της;
Τέλος, εμείς ως έθνος, έχουμε γλωσσική και ιστορική συνέχεια (να πάτε καμιά επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας) την οποία δεν έχει ο Λαός των Σκοπιανών αφού όλοι γνωρίζουν ότι ούτε καν υπήρχαν όταν ζούσε ο Μέγας Αλέξανδρος.
Ο Ρωμανίδης έχει ασχοληθεί εκτενώς με το θέμα και το ψέμα που δημιούργησε ο Καρλομάγνος και μας το πλάσαραν οι Νεοταξικοί Ευρωπαίοι και εμείς με αφέλεια πέφτουμε στην παγίδα να αρνηθούμε την ίδια μας την ταυτότητα και να ανοίξουμε διαύλους κατάκτησης.
Παραπέμπω:http://www.romanity.org/htm/rom.e.00.to_psema_tou_karlomagnou_to_794.htm
Επίσης οι ΙΔΙΟΙ οι Σαρακατσάνοι υποστηρίζουν με ιστορικές πηγές ότι είναι Έλληνες και αν σας διαβάσουν θα απορήσουν πώς πιστεύετε κάτι διαφορετικό. Παραπέμπω:http://sarakatsanoi.com/
Για τους Βλάχους http://www.egolpion.com/blaxoi.el.aspx και πολλά ακόμη όπως http://www.almyros.vlahoi.net/language.htm
Για τους Αρβανίτες: http://ellinasblog.blogspot.com/2010/02/blog-post_09.html ή http://lithoksou.net/antiloghosprotos.html
Και όλα αυτά ενδεικτικά και με ιστορικές αποδείξεις...
Τὰ ἑλληνικώτατα φῦλα ποὺ ἀναφέρεις, Κωστῆ Λ, εἶναι ἀπ' εὐθείας ἀπόγονοι τῶν ἀρχαίων καὶ τῶν μεσαιωνικῶν Ἑλλήνων-Ρωμῃῶν, οἱ ὁποῖοι ἔχουν πλήρη αὐτοσυνειδησία καὶ δὲν καταχρῶνται τὴν ἱστορία καὶ τὸ ὄνομα κανενὸς ἄλλου λαοῦ. Ὅ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς (14ος αἰ.), ἀπαντᾷ στὸ «ἐπιχείρημα» τῶν Τούρκων δεσμοφυλάκων του ὅτι ὁ Μωάμεθ ἦταν μέγας στρατηλάτης καὶ ἑπομένως ἀληθινὸς Προφήτης, ὅτι καὶ ἐμεῖς εἴχαμε μέγα στρατηλάτη, τὸν Ἀλέξανδρο, ἀλλὰ δέν του ἐμπιστευθήκαμε καὶ τὴν ψυχή μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈπεναντίας, οἱ μεταλλαγμένοι Βούλγαροι Σκοπιανοὶ δὲν ἔχουν κανένα δικαίωμα νὰ καλοῦνται Μακεδόνες. Ἂν ντρέπωνται γιὰ τὴν κομιτατζίδικη ἱστορία τους καὶ τὴν καταγωγή τους ἀπὸ τὸν βάρβαρο Κροῦμο, ποὺ ἔπινε κρασὶ στὸ ἐπαργυρωμένο κρανίο τοῦ Νικηφόρου Α΄, ἂς υἱοθετήσουν ἄλλο ὄνομα, ὄχι τὸ ἑλληνικὸ Μακεδονία. Τὸ ὄνομα Μακεδονία δὲν εἶναι ὅποιο δήποτε ὄνομα ποὺ δικαιοῦται νά το χρησιμοποιεί ἕνα μὴ ἑλληνικὸ κράτος. Εἶναι 100% ἑλληνικὸ ὄνομα, γεωγραφικά, ἱστορικὰ καὶ πολιτιστικά. Ὅπως ἐγὼ μπορῶ ν' ἀλλάξω τὸ ἐπίθετό μου ἀπὸ Χατζηνικολάου σὲ ὅ,τι ἄλλο γουστάρω (ἀλλὰ ὄχι στὸ δικό σου οἰκογενειακὸ επώνυμο, ἰσχυριζόμενος μάλιστα ὅτι ἐγὼ εἶμαι ὁ γνήσιος ἀπόγονος καὶ πραγματικὸς κληρονόμος τῶν γονέων σου) ἔτσι καί τά γυφτο-Σκόπια μπουροῦν νὰ ἐπιλέξουν ὅποιο ὄνομα θέλουν ἀρκεῖ νὰ μὴ περιέχῃ τὸν ὅρο Μακεδονία ἢ παράγωγά του. Ὅλες οἱ χῶρες τοῦ κόσμου εἶχαν ἀναγνωρίσει τὸ πρώην βελγικὸ Κογκὸ ὡς Ζαῒρ ἐπὶ Μομπούτου, ἔτσι τὸ ὠνόμαζαν καὶ οἱ ὐποστᾶντες πλύσι ἐγκεφάλου κάτοικοί οτου. Σήμερα ὅμως ὀνομάζεται Δημοκρατικὴ Πολιτεία τοῦ Κογκό. Ὅταν οἱ παρανοϊκοὶ ἀρχηγίσκοι παραγκωνισθοῦν ἀπὸ τὸ γειτονικὸ κράτος, θ’ ἀλλάξῃ καὶ ἡ ὀνομασία του καὶ δὲν θὰ εἶναι βασισμένη στά παραμύθια του Τίτο καὶ τῶν θλιβερῶν διαδόχων του._
Αγαπητοί συνομιλητές,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατανοώ ότι ενδεχομένως η παραπάνω άποψή μου να σας ξενίζει. Όμως επιτρέψτε μου να υποστηρίζω το αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός να αναπροσδιορίζεται όπως θέλει, ακόμη και αν το όνομα που θα επιλέξει είναι «ιστορικά πλαστό». Και ας μην ξεχνάμε, αν δεν θέλουμε να κλείνουμε τα μάτια μας, ότι ακόμη και ο όρος Ελλάδα, με την εθνική σημασία του, είναι προϊόν κατασκευής του νεοελληνικού διαφωτισμού και σε καμία περίπτωση δεν προέρχεται απευθείας από την αρχαιότητα. Το πέρασμα από την αρχαιότητα στη Ρωμαϊκή περίοδο, στο Βυζάντιο και στη συνέχεια στην Οθωμανική αυτοκρατορία, δημιούργησε τόσες πολλές δημογραφικές ανακατατάξεις που σήμερα είναι ιδιαίτερα δύσκολο να τις προσεγγίσουμε στο σύνολό τους.
Με τη δημιουργία των εθνικών κρατών (μετά τη Γαλλική επανάσταση) τα νέα κράτη έπρεπε να υιοθετήσουν και από ένα όνομα. Εμείς επιλέξαμε το όνομα Ελλάδα, με κριτήρια κυρίως γλωσσικά και γεωγραφικά. Κατά τα άλλα ούτε καμία πολιτισμική σχέση έχουμε με τους αρχαίους Έλληνες ούτε και φυλετικά αποτελούμε ομοιογενές έθνος που έλκει την καταγωγή του από την αρχαιότητα. Κατά τα άλλα η «κοινή» χριστιανική μας πίστη δεν έχει καμία σχέση με την αρχαία Ελλάδα (ας μην ξεχνάμε ότι ο όρος Έλληνας για 1.000 περίπου χρόνια -στο Βυζάντιο- σήμαινε τον ειδωλολάτρη). Θέλαμε να λεγόμαστε Έλληνες και αυτό κάναμε. Δεν μας εμπόδισε κανείς. Και οι Σκοπιανοί το ίδιο κάνουν, έχοντας, όμως, μόνο γεωγραφικά κριτήρια. Εμείς γιατί σκάμε για το ποιο όνομα θέλουν να υιοθετήσουν? Το ότι έχουμε υιοθετήσει ένα όνομα νομίζουμε ότι μας δίνει το δικαίωμα να οικειοποιούμαστε και όλα τα παράγωγά του ή οποίες άλλες έννοιες θεωρούμε ότι συνδέονται με αυτό?
Από την άλλη αυτό που προσωπικά μου φαίνεται αντιφατικό είναι η διττή οπτική γωνία που συνηθίζουμε να αντιμετωπίζουμε διάφορες καταστάσεις. Και με αυτό εννοώ ότι έχουμε δυστυχώς την τάση να βλέπουμε παρόμοια δεδομένα, ανάλογα με τον τρόπο που μας βολεύει. Γιατί δηλαδή κανένας ποτέ δεν διαμαρτυρήθηκε για την ύπαρξη ενός σωρού αμερικάνικων πόλεων και περιοχών που έχουν πάρει ελληνικά ονόματα, αλλά αντίθετα αισθανόμαστε περήφανοι για αυτό? Ή από την άλλη πλευρά γιατί εμείς οι Έλληνες χρησιμοποιούμε σε δρόμους ελληνικών πόλεων ονόματα περιοχών που σήμερα βρίσκονται στα Σκόπια (π.χ. οδός Μοναστηρίου, οδός Κρουσόβου κλπ)?
Πάντως, αν θέλουμε να είμαστε περισσότερο ρεαλιστές καλό θα είναι να δούμε κατάμουτρα επιτέλους τους πραγματικούς εχθρούς της πατρίδας μας, οι οποίοι δυστυχώς είναι εσωτερικοί, και να μην ψάχνουμε αφορμές για να θιχτούμε από τις ενέργειες άλλων κρατών. Κλείνοντας να σας θυμίσω ότι οι ίδιοι οι Έλληνες πολιτικοί έχουν επανειλημμένα στο παρελθόν αναγνωρίσει τα Σκόπια με το όνομα «Μακεδονία». Και δυστυχώς, όπως προφανώς θα γνωρίζετε, τέτοιου είδους διπλωματικά λάθη συνήθως είναι αμετάβλητα.
Αυτά ως προσωπική άποψη και για γενικότερο προβληματισμό.
Κωστής Λ.
Ο όρος «Βυζάντιο» είναι δημιούργημα της δύσεως, η οποία θεωρεί τον εαυτό της, για εθνικιστικούς λόγους, απόγονο και δίκαιο διάδοχο της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και φορέα του πολιτισμού της. Αποδοχή του γεγονότος από τους δυτικούς ότι η ρωμαϊκή αυτοκρατορία συνεχίστηκε στην Ανατολή ως Ρωμανία (Βυζάντιο) για πλέον των 1000 ετών, θα ήταν μια ήττα για την ιστορική τους συνείδηση. Ως εκ τούτου εφευρέθηκε ο όρος «Βυζάντιο» για να αλλάξει τον χαρακτήρα και την ονομασία της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας στην Ανατολή και να απεμπολήσει τον Ελληνικό λαό από του να ζητά την κληρονομιά της, που άλλωστε εξ αρχής υπήρξε Ελλήνων δημιούργημα (Ρώμη). Οι νεοπαγανιστές, υποβοηθώντας το έργο των δυτικών προδοτικά ενάντια εις την ιστορία του ελληνισμού, δεν αποδέχονται την Ρωμανία (Βυζάντιο) ως συνέχιση της ιστορίας τους, αν και πολλές φορές αποδέχονται την παγανιστική ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Ως εκ τούτου ενισχύουν ως δίκαιους διαδόχους της ελληνικής άλλοτε Ρώμης τους δυτικούς, περιορίζοντας τον ελληνισμό από την Μακεδονία ως την Κρήτη και πολλές φορές από την Αθήνα μέχρι την Πελοπόννησο ή την Σπάρτη. Είναι η μοναδική ίσως φορά στην ιστορία που ένα έθνος συρρικνώνεται τόσο ιστορικά για να υποστηριχθεί μια δαιμονολατρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚα Άννα συγχωρήστε με, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να καταλάβω την παραπάνω συλλογιστική σας. Ειλικρινά δεν βρίσκω απολύτως κανένα λογικό επιχείρημα στα όσα παραπάνω αναφέρατε. Πάντως, καλοπροαίρετα αν θέλετε, σας διαβεβαιώνω ότι είναι σαφές παγκοσμίως (τουλάχιστον σε όσους έχουν κάποια ιδέα περί ιστορίας) ότι ο όρος «Βυζάντιο» είναι απλά ένας τεχνικός συμβατικός όρος (για πρώτη φορά χρησιμοποιείται τον 16ο αι. από τον J. Wolf), με τον οποίο δηλώνεται η ιστορία του ανατολικού τμήματος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας από το 324/330 μέχρι και το 1453. Δεν το αρνείται κανείς αυτό. Συνοπτικά, σας αναφέρω ότι η κατάλυση του Δυτικού Τμήματος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας (που έγινε το 476 από τον Οδόακρο), άφησε το ανατολικό της τμήμα ως τον μοναδικό συνεχιστή της. Η ιδέα περί αναβίωσης της Αυτοκρατορίας, από δυτικούς ηγεμόνες, έλαβε σάρκα και οστά κατά την περίοδο των Καρολιδών (8ος – 9ος αι.), γεγονός, όμως, που δεν αποτέλεσε απειλή για τη συνέχιση του Ανατολικού τμήματός της. Και φυσικά είναι γνωστό (και κοινά αποδεκτό) ότι οι Βυζαντινοί αυτοκράτορες χαρακτηρίζονται ως «Αυτοκράτορες των Ρωμαίων» (και όχι ασφαλώς των Ελλήνων).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, όσον αφορά τα περί «ελληνικής άλλοτε Ρώμης», «περί νεοπαγανιστών και προδοτών», καθώς και για την προσπάθεια από μέρους σας να παρουσιάσετε τη «Δύση» (έτσι αόριστα) σαν μια ενιαία πολιτική (ή και πολιτισμική) ενότητα η οποία τρέμει από φόβο μην τυχόν χάσει την «ιστορική της συνείδηση», αυτά επιτρέψτε μου, με όλο το σεβασμό, να σας αναφέρω ότι δεν είναι απλά ασυναρτησίες και άκρως ανιστόρητες τοποθετήσεις, αλλά φαιδρότητες τις οποίες δεν αξίζει κανείς να σχολιάσει.
Καλό θα είναι πάντως (και δεν απευθύνομαι αποκλειστικά σε εσάς κα Άννα) όταν θέλουμε να μιλάμε για ιστορία να λαμβάνουμε υπόψη μας τα πραγματικά ιστορικά γεγονότα (όχι αυτά που μας βολεύουν) και να μην αρκούμαστε σε μια σύντομη αναζήτηση στο διαδίκτυο, στην προσπάθειά μας να βρούμε επιχειρήματα που θα ενίσχυαν τις θέσεις μας. Ας ρίξουμε καμιά ματιά και σε κανένα βιβλίο.
Κωστής Λ.
Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)