Απάντηση στο ερώτημα του Σχέτλιου για τους "αγανακτισμένους" της Βέροιας

Όταν ο Σχέτλιος, στην μόνιμη στήλη του, έγραφε για τους "αγανακτισμένους" της Βέροιας και τον ρόλο κάποιων ατόμων (δείτε εδώ την ανάρτηση), κάποιοι αντέδρασαν. Τώρα, έρχεται μία συγκεκριμένη αναφορά για τον ρόλο της αυτόκλητης "συντονιστικής επιτροπής", από μία κυρία που συμμετείχε στις συγκεντρώσεις της πλατείας Δημαρχείου και απαντά στο ερώτημα "Αυτοί οι 2-3 περίεργοι, γνωστοί και ως "χώνομαι παντού και τα κάνω όλα ρόιδο", που δήθεν έχουν αναλάβει ηγετικό ρόλο στο κίνημα των αγανακτισμένων της Βέροιας, τί βιολί βαράν;"


Δείτε το μήνυμα της "αγανακτισμένης" που διαβάσαμε στο blog xronika05.blogspot.com:

"Αυτό που συμβαίνει στην πλατεία της Βέροιας είναι η επιβολή...μιας μικρής χούντας, ανάλογης με αυτή που ζούμε σε πολιτικό επίπεδο σήμερα στη χώρα μας. Δυο-τρία άτομα απ’ την πρώτη μέρα που μαζευτήκαμε εκεί αυτοαποκαλέστηκαν «συντονιστική επιτροπή», έστησαν μια τέντα, ανάρτησαν πανό, συνέταξαν μόνοι τους κείμενα με τα αιτήματα των αγανακτισμένων της Βέροιας. 

Κάτω από την πίεση του κόσμου και των εξελίξεων ξεκίνησαν μόλις την 15η μέρα «λαϊκές συνελεύσεις», τις οποίες μονοπωλούν διαβάζοντας κείμενα, αντιδρώντας σ’ όποιον εκφέρει διαφορετική άποψη και κατηγορώντας τους πάντες επειδή δεν ήταν εκεί από την πρώτη μέρα ,όπως οι ίδιοι, ή επειδή δεν προσέφεραν προσωπική εργασία. Είχαν το θράσος να μας ζητήσουν να συνδράμουμε και οικονομικά για τις προαποφασισμένες «δραστηριότητες» τους.

Είναι ανάγκη να απομονώσουμε τέτοιες αρχηγικές τάσεις, που θεωρούν την πλατεία μαγαζάκι τους και εμάς πιόνια στο στημένο παιχνίδι τους. Κι επειδή τέτοια άτομα δεν αφήνουν εύκολα το αρχηγιλίκι ας μαζευτούμε σε μια άλλη πλατεία κι ας κάνουμε εκεί τις συνελεύσεις μας αποφασίζοντας όλοι μαζί για αυτά που μας απασχολούν και για τις δράσεις μας".

Δημοσίευση σχολίου

6 Σχόλια

  1. Ανώνυμος13/6/11, 1:43 μ.μ.

    Άνθρωπέ μου, σε ανάλογες περιπτώσεις, πάντα θα βρεθεί αυτός που απο ιδιοτέλεια, βρίζει. Η πλατεία δεν είναι κανενός. Όλων είναι. Λυπάμαι που δεν σε ψάξαμε να σε βρούμε για να γράψεις και συ πανό. Έπρεπε να σε περιμένουμε πότε θα σε σηκωθεί να ‘ερθεις για να ακούσουμε το ακατάσχετο μονόλογο και προτάσεις. Αν έχεις όρεξη για δουλειά, δεν θα έβριζες. Να διασπάσεις θέλεις, όπως τα αφεντικά σου. Δεν χρειάζεται άλλη πλατεία. Είναι μεγάλη και χωράει πολλούς. Κακώς δεν σε περιμέναμε. Και εείναι λάθος που υπάρχουν κάποιοι άλλοι αρχηγοί, ενώ υπήρχες εσύ καθ΄οδόν. Εμείς πάντως, απομονώσαμε κάθε αρχηγική τάση. Αν τώρα δεν συμφωνείς εσύ, δικό σου θέμα. Απόψεις έχουν όλοι. Όρεξη για δουλειά δεν έχουν. Καλύτερα που δεν αντέχεις την δουλειά. Ένας μπελάς λιγότερος. Παπατζήδες με ακατάσχετη αερολογία, δεν είναι απαραίτητοι.
    Οι προβοκάτορες, μπάμ κάνουν απο μακρυά. Κι όταν θα βρείτε άλλη πλατεία, εσύ θα είσαι ο αρχηγός ε; Για να πάρεις και αυτήν την πρωτοβουλία να γράψεις αυτά τα χαζά, είσαι έτοιμος για αρχηγός.
    Όρμα. Μην αφήκεις κανέναν να σε καπαλώσει.
    Που βρίσκονται όλοι αυτοί κρυμένοι, δεν μπορώ να καταλάβω. Κακώς τελικά δεν περιμέναμε να ξυπνήσεις για να μας οδηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος13/6/11, 1:45 μ.μ.

    Για την «αγανακτισμένη» που τα είδε όλα στραβά στην πλατεία στη Βέροια.

    Λέει ότι δυο, τρείς, κάνουν τους αρχηγούς. Αυτό ήθελε να δει, αυτό είδε. Εγώ όμως, μπορώ να της αναφέρω τουλάχιστον δέκα πέντε ονόματα αν το θέλει, που κάθε μέρα είναι εκεί (κάποιοι και το πρωί), που όλοι κάτι κάνουν. Δεν συζητάνε. Κάνουν τις απαραίτητες δουλειές, που κανένας δεν τους είπε να τις κάνουν. Μέχρι τώρα, έγιναν δυο μουσικά απογεύματα ζωντανά, τρεις προβολές και άλλες μέρες μόνο μουσική. Κάποιοι έτρεξαν για να γίνουν αυτά. Αυτοί γιατί δεν έθεσαν θέμα αρχηγίσκων; Και κάποια στιγμή η «αγανακτισμένη», προτείνει τους πολίτες να πάνε σε άλλη πλατεία που θα είναι καλύτερα. Διάσπαση δηλαδή. Το γνωστό κόλπο όσων ενοχλούνται. Ποιος την εμπόδισε να έρθει στην πλατεία; Ποιος είχε το δικαίωμα να το κάνει άραγε; Κανένας. Δεν θα μπορούσε να μαζέψει τους «καλούς» σε άλλη γωνιά και να πεί ότι ήθελε; Έγιναν τόσα πράγματα (πανό, παρεμβάσεις, κουβέντα, στήσιμο υπόστεγων, τραπέζια, παγκάκια κλπ), για να μπορεί να έρθει ο καθένας και η κυρία τα είδε όλα ανάποδα. Αυτό μπορεί αυτό κάνει. Όμως, δεν μπορεί όποτε την βολεύει να έρθει, λές και έπρεπε να περιμένουμε την παρουσία της, να μονολογεί μονίμως και να υποδεικνύει τι πρέπει να κάνουν οι άλλοι. Αν έκαναν το ίδιο και οι εκατό που βρέθηκαν εκεί κάποιες Κυριακές, ζήτω που καήκαμε. Άντε να βγάλεις άκρη. Η κακία και η μικροψυχία, ξεχειλίζει από την επιστολή της. Ξεκινήσαμε στην πλατεία, όταν βρεθήκαμε κάποιοι. Δεν μας συντόνισε κανένας. Απλά, έτσι προέκυψε. Κάναμε και πανό, με δικά μας έξοδα και δουλειά. Κάναμε ότι μπορούσαμε. Θα έπρεπε να την ρωτήσουμε αν μας επιτρέπει; Αν συμφωνεί; Τουλάχιστον δέκα πέντε πρόσωπα, κάθε μέρα κάνουν τα απαραίτητα, για να έρχεται ο οποιοσδήποτε. Και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουν όλοι οπωσδήποτε σε ότι προτείνει η «αγανακτισμένη». Δεν γίνεται ο κάθε πικραμένος ή πικραμένη, να αμολάει ότι του κατέβει και όποτε του κατέβει, επειδή είναι χαλαρά τα πράγματα και κανένας δεν είχε την διάθεση να κάνει αυστηρότερα. Τα πρόσωπα που καθημερινά συμμετέχουν στη δουλειά, γίνονται περισσότερα κάθε μέρα. Ο χρόνος και η δουλειά, θα «δέσει το γλυκό» και όχι οι κομήτες που προτείνουν διάσπαση, ενώ η πλατεία χωράει πολύ περισσότερους. Το ζητούμενο για την κυρία είναι, να σπιλώσει την δουλειά τόσων ημερών στην πλατεία και να διώξει κόσμο. Να πάνε αλλού λέει. Μα η πλατεία είναι για τους πάντες και δυστυχώς και γιαυτήν. Μπορεί να έρθει με τους δικούς της και να ασχοληθούν με τα προβλήματά της, χωρίς την άδεια κανενός . Πάντως η δράση της μέχρι σήμερα, είναι μηδενική. Η δική μας όχι. Όμως, δημιουργήθηκαν οι συνθήκες χωρίς την κυρία, για να έρχεται ο οποιοσδήποτε, να παίζουν τα παιδάκια του και να κουβεντιάζει σε κάποιο πηγαδάκι. Χωρίς όρους και προϋποθέσεις, ο κάθε πολίτης μπορεί να δώσει το παρόν. Πάει καλά και θα πάει καλύτερα. Είναι καιρός να βγούμε από το καβούκι μας σαυτήν την βουβή πόλη. Στην κυρία, εύχομαι καλούς αγώνες, δράσεις και λιγότερα συνθήματα και πιο πολύ δουλειά. Φανερή δουλειά. Εμείς, φαινόμαστε εκεί κάθε μέρα. Δεν κρύβουμε τα πρόσωπά μας. Και ξέρουμε καλά ότι , όποιος λέει οτιδήποτε εκεί, την επόμενη ώρα το μαθαίνουν και οι «άρχοντες» της πόλης και η Αστυνομία. Που πάει να πει ότι, στους πολλούς, χωράνε και οι ρουφιάνοι και οι καλοθελητές. Όμως έχουμε κάτι να κρύψουμε; Ούτε θα βγούμε με κείμενα να πούμε ότι εκεί έρχονται και κάποια ψώνια, στερημένοι, βαλτοί κλπ. Τους αφήνουμε στην μοναξιά και την μιζέρια τους. Προτείνω κάτι πιο ενδιαφέρον για την «αγανακτισμένη». Mανικιούρ-Πεντικιούρ (απλό ή γαλλικό), Αποτρίχωση στο Χείλος- Χέρια- Γάμπες, Μπικίνι (απλό), και πέρασμα με ειδικό λάδι που μειώνει και καθυστερεί την τριχοφυία. Είναι μια διέξοδος αφού ο ψυχίατρος κοστίζει πολύ περισσότερο.

    Ένας εξαγριωμένος. Όχι αγανακτισμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/6/11, 5:51 μ.μ.

    Εκ του αποτελέσματος μέχρι σήμερα αυτή η «συντονιστική» επιτροπή έχει καταφέρει τις καθημερινές να μαζεύει γύρω στα 10-15 άτομα, γνωστούς αργόσχολους της πόλης, κυρίως του αναρχικού χώρου και να μεθοκοπάνε με κρασιά και μπύρες μέχρι τελικής πτώσης στη πλατεία του Δημαρχείου. Καλό θα ήταν λοιπόν αυτή η «συντονιστική» αν δεν έχει κόμπλεξ με το αρχηγιλίκι, να αφήσει και κάποιους άλλους κοινής αποδοχής να δοκιμάσουν να συντονίσουν τον αγανακτισμένο λαό της Βέροιας με δράσεις και εκδηλώσεις και θα δούμε αν μπορούν να τα καταφέρουν καλύτερα. Εκτός βέβαια και αν η υπάρχουσα «συντονιστική» βρίσκεται σε εντεταλμένη υπηρεσία οπότε είναι ανάξια λόγου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος14/6/11, 11:47 π.μ.

    Μου άρεσε το κοινής αποδοχής. Που παει να πεί, δικής του αποδοχής. Αγαπητέ μου, η πλατεία είναι του καθένα, Μπορούν να μεθοκοπούν κιόλας. Αλλά το να λές ότι αυτοί που μαζεύονται μεθοκοπάνε, πάει πολύ. Είναι στο ίδιο μήκος κύματος στο να διώξουν τον κόσμο. Καλό είναι αυτό γιατί δείχνει ότι ανησυχούν κάποιοι. Μου άρεσε. Φύγετε εσείς, ελάτε εσείς. Πόσο αφελής μπορεί να είναι κάποιος; Η απόλυτη οκνηρία και αφ΄υψηλού θεώρηση. [...] Κομματικοδίαιτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η άγνοια κάποιες φορές σκοτώνει. Πάντοτε όμως εκθέτει και τόσο ο αρθρογράφος όσο και οι λοιποί "καλοπροαίρετοι" εκτέθηκαν ανεπανόρθωτα. Στην Συνέλευση που έγινε για πρώτη φορά την Πέμπτη όλοι όσοι ήμασταν σε εκείνη την πρώτη αυτόκλιτη όπως λέτε και σωστά συντονιστική αυτοκαθεραιθήκαμε συμφωνόντας ότι δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης της όταν υπάρχει συνέλευση. Όταν εγώ ο ίδιος πρότεινα και ρώτησα ποιοί θέλουν να συμμετέχουν ενεργά σε αυτήν την διαδικασία ΟΥΔΕΙΣ προσφέρθηκε. Και ξέρετε γιατί; Επειδή κάποιοι θεωρούν ότι αυτή η "συντονιστική" πρέπει να είναι εκεί για να διοικεί και να διατάζει. Αυτοί!!! Όχι εμείς!!!! Γιατί κανείς από αυτούς που τόσο εύκολα θέλουν να ασκήσουν κριτική δεν θέλει να εργαστεί για αυτό που γίνεται στην πλατεία Δημαρχείου. Αυτοί οι 2-3 που αναφέρει η κυρία οπως και ο κύριος άσχετ(λι)ος, είμαστε 15 και πλέον άτομα που είμαστε ενεργοί κάθε μέρα και δεν προσφέρουμε μόνο την παρουσία μας στην πλατεία αλλά και έργο (χωρίς να κρίνω βέβαια τον κόσμο που προσφέρει την παρουσία του) αφού όσοι απλά έρχονται για να διαδηλώσουν και είναι ανάλογα με την ημέρα και τον καιρό από 50 εώς 150 καθημερινά δεν ασκούν κριτική στα όσα κανουμε αλλά το επικροτούν. Αυτούς φαντάζομαι λέει ο ανώνυμος μέθυσους της πόλης. Άτομα που ανήκουν σε όλες τις παραγωγικές ταξεις και είναι από εκπαιδευτικοι και συντοξιούχοι εώς ιατροί και επαγγελματίες. Από την άποψη που έχουν όμως οι εν λόγω "κύριοι" για τους συμπολίτες τους φαίνεται και το δικό τους ποιόν (ή πύον που έχει εγκλωβίσει τον εγκέφαλο τους). Ένα ποιόν (πύον) που δεν μπορεί να τους απεγκλωβίσει από την κομματική τους ταυτότητα και τα μικροπολιτικά τους συμφέροντα. Δεν τους αφήνει να δουν όχι το δάσος αλλά ούτε καν το δέντρο μέσα στο στενό μυωπικό περίγραμμα του εγκεφάλου τους. Εμείς είμαστε εκεί. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. Και πραγματικά αν αυτοί που τόσο εύκολα κρίνουν το επιθυμούν είναι ευπρόσδεκτοι παρά τα όσα έχουν πει να συνεισφέρουν. Εμείς είμαστε εκεί για να τους δεχτούμε ξεχνώντας όποια κριτική έχουν ασκήσει για να έρθουν και να μας προτείνουν δράσεις. Ουσιαστικές δράσεις και όχι αερολογίες και φανφαρονισμούς. Είμαστε στη διάθεση κάθε πολίτη και πρόθυμοι να κάνουμε ότι χρειαστεί επειδή έχουμε και συνείδηση και φιλότιμο κάτι που και ο αρθρογράφος, και η ανώνυμη κυρία που έστειλε την "επιστολή" αλλά και οι σχολιαστες που τόσο εύκολα κρίνουν στερούνται ολοφάνερα. Σρ κάθε διευκρίνηση που θέλετε ή σε πρόταση και συμμετοχή σας εμείς είμαστε εκεί και περιμένουμε κάποιοι να "απεγκλωβιστούν" κατά Λαζόπουλο και να συμμετάσχουν. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!!!

    Υ.Γ Είδα εκτός τον άλλον στην σημμείωση σας ότι το δόκιμο και σωστό είναι να γράφουν επώνυμα όποιες καταγγελίες ή σχόλια. Με λύπη μου διαπιστώνω ότι όχι μόνο δεν το τηρείται αλλά ούτε κάνετε την απαρραίτητη έρευνα για να διασταυρώσετε την αλήθεια των όσων λέγονται. Προσωπικά πάντα γράφω και ομιλώ σαν φυσικό πρόσωπο και εκθέτοντας το ποιός είμαι ώστε ο κάθε ένας να ξέρει ποιός του μιλά ή του ασκεί κριτική. Όχι για την αναγνωρισιμότητα αλλά για λόγους εντιμότητας και ειλικρίνειας. Με όση εκτίμηση ακόμα μπορώ να σας έχω.... Ιακωβίδης Άγγελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχολιάστε κύριε Ιακωβίδη τα όσα γράφονται και αφήστε τα ΥΓ για την διασταύρωση των πληροφοριών.

    Όλοι έχουν δικαίωμα γνώμης (έστω - όσο και αν διαφωνούμε και εμείς με αυτό - ανώνυμα) και δίνουμε το βήμα, αρκεί να μην υπερβαίνονται τα εσκαμμένα.

    Σχετικά με το κύριο μέρος του σχολίου σας, σας ευχαριστούμε για τον χρόνο που διαθέσατε για να καταθέσετε την άποψή σας.

    Μια μόνο παρατήρηση: θα σας συνιστούσαμε να μην διεκδικείτε μόνο εσείς οι 3, 10, 15, 100 την "συνείδηση" και το "φιλότιμο", ούτε και τον τίτλο των "κυρίων", τον οποίο βάζετε εντός εισαγωγικών όταν απευθύνεστε σε όσους διαφωνούν με εσάς.

    Όσο για τα σχόλια για το "ποιόν" και "πύον", μάλλον δείχνουν το αντίθετο από ότι προσπαθείτε να επισημάνετε. Δείχνουν, ενδεχομένως, το δικός σας ποιόν.

    Ευχαριστούμε και πάλι για τον χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σας για την ανάρτηση (παρακαλούμε να τηρούνται οι όροι που αναφέρονται στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας)


Κάντε LIKE στη σελίδα του InVeria.gr και...  μείνετε ενημερωμένοι για όλα!
Η αναδημοσίευση αναρτήσεων ή η χρήση πληροφορίων του InVeria.gr 
επιτρέπεται μόνο με αναφορά στην πηγή, με ενεργό σύνδεσμο